Мобільний оператор "Київстар" забезпечує послугами зв'язку українців не один десяток років. Але інколи до компанії звертаються й невдоволені клієнти.

Українці можуть користуватися не лише тарифними планами, а й перейти на контрактну форму оплати. На офіційній сторінці "Київстар", один з клієнтів оператора стверджує, що йому довелося віддати чималу суму, щоб мати можливість телефонувати.

"Київстар". Фото: скрін youtube

"Не користувався номером на контракті, так потім мусив витратити близько 1 тисячі гривень, щоб закрити борги, які ішли по пошті додому та мати можливість телефонувати знову. Оце у вас політика. скаржиться чоловік

На скаргу чоловіка відповіли представники "Київстар". За їх словами, якщо ви не користуєтеся номером, то необхідно підключити послугу "Тимчасове закриття номеру". В такому випадку не буде відбуватися списання, коли номер не використовується. Коли чоловіка не влаштувала така відповідь, він запевнив, що ніяких кредитів не брав.

Популярні новини зараз

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Показати ще

Але тут є одна особливість. Головною особливістю обслуговування за договором (контракт) є можливість отримувати послуги з післяплатою, за рахунок списання в мінус. Тоді цей борг можна погасити пізніше. Саме на такі умови погоджується абонент, коли підписує договір з мобільним оператором.

Звернення до Київстар. Фото: скрін Фейсбук

Відповідь Київстар. Фото: скрін Фейсбук

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, у "Київстарі" підказали, як поділитись грошима з іншими абонентами: докладна інструкція

Раніше портал Знай інформував, будемо на зв'язку навіть у блекаут: "Київстар" дав надію абонентам

Також наш портал повідомляв, "Київстар" попередив про проблеми зі зв'язком та інтернетом взимку: "Ми не зможемо..."