ПриватБанк - одна з найбільших фінансових установ, яка обслуговує мільйони українців.

Один з невдоволених клієнтів банку вже відчаявся дізнатися хоч якусь інформацію від служби підтримки банку, тому написав коментар на платформі Мінфін.

Відгук клієнта. Фото: скрін

За словами чоловіка він опинився в складному становищі, після того як намагався зняти готівку в одному з банкоматів ПриватБанку. Для цієї операції він використав картку іншого банку - Райффайзен. Проте, банкомат зазначив, що послуга недоступна, а картка, яка використовувалася буде вилучена.

Після цієї ситуації, обурений чоловік звернувся в службу підтримки фінансової установи, аби вони допомогли в ситуації, яка склалася.

Популярні новини зараз

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Однак там працівники порадили лише одне - зробити нову банківську карту. Про причини вилучення нічого повідомлено не було, попри те, що чоловік намагався це з'ясувати не один раз. Ще одне, що здивувало чоловіка є те, що скаргу написати не можна, а лише залишити відгук, який будуть враховувати для покращення роботи фінансової установи.

На всі звинувачення свого клієнта, ПриватБанк відповів, що вилучені картки не підлягають подальшому поверненню. Причиною цього є неможливість підтвердження особи банком, адже сама картка видана іншою фінансовою установою.

Відповідь банку. Фото: скрін

Окрім цього банк зазначив, що можна звернутися до Райффайзен банку, щоб ті перевипустили картку, де збережеться вся інформація вилученої картки.

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Приват24" блокує комунальні платежі: клієнти у ступорі, у банку відмовчуються

Раніше портал Знай інформував, українці з картами Monobank скаржаться на дивні списання, у банку запропонували "рішення": "Коштує 100 гривень"

Також наш портал повідомляв, "Гроші не прийшли": клієнти "Monobank" стали жертвами великого збою, зникає по 8 тисяч