Поштомати від "Нової пошти" справді мають безліч переваг, але на їхню роботу також надходить чимало скарг. Деякі "щасливчики" навіть можуть залишитися без своєї посилки.
Про це свідчить відгук клієнтки, залишений на сторінці компанії у Facebook. Якраз її посилку загубили під час відправлення - кур'єр забрав вантаж і відправлення зникло. Незабаром посилку все ж таки знайшли, а в якості вибачення дівчині надали промокод зі знижкою на доставку.
"Використовую промокод. Відкривається комірка, і вона ПУСТА. Гроші не повертають за посилку, пропонують 2 промокоди", - поділилася вона.
За словами клієнтки, її посилки дорогі, тому подаровані промокоди не покриють їхню вартість. Дівчина має намір подавати претензію на повернення грошей. У відповідь поштовий оператор сказав, що промокод у вигляді компенсації було надано через те, що оголошена вартість була мінімальною, лише у 200 гривень.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
"Радимо завжди вказувати реальну ринкову вартість відправки, оскільки у разі втрати або пошкодження вам буде відшкодовано зазначену суму", - відповіли дівчині.
Крім того, клієнтці порадили написати претензію у будь-якому відділенні чи онлайн, а також обов'язково вказати реальну вартість посилки.
Нагадаємо, якщо не вистачає грошей на оплату: як на "Новій пошті" забрати посилку "в кредит"
Раніше ми писали про те, що "Укрпошта" безкоштовно доставить посилки деяким клієнтам: хто може не платити
Як повідомляв Знай.ua, платіжки за світло: простий спосіб заощадити, не жертвуючи комфортом