За останні півтора року через систему Prozorro було закуплено 73 автобуси.
Більшість автобусів придбали вживаних, у 2022 році нових було придбано лише 10 малого класу, у поточному році - 24 нових. Про це розповів заступник директора Торгового дому "Еталон Авто" Олександр Черницький на пресконференції Інтерфакс.
З цієї кількості на частку машин вітчизняного виробництва припало лише 47%. А ось автобуси великого класу були виключно зарубіжними. Також в Україну було поставлено близько 250 уживаних автобусів як гуманітарну допомогу.
Як приклад ганебних тендерів навели такі приклади: тендер у Миколаєві, який пройшов не на користь вітчизняного виробника. Тут було три учасники – Чернігівський автозавод та дві турецькі компанії.
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Вітчизняне підприємство запропонувало на 4,5 млн євро вдвічі більше машин – 55 од., ніж закордонні – 28 та 26 од. Крім того, в умовах тендеру також було надання розрахунку витрат на споживання палива та технічне обслуговування за 10 років. Так ось, наші автобуси за цими параметрами виявилися вдвічі вигіднішими за турецькі.
Також обурив українських виробників тендер на закупівлю для Івано-Франківська восьми уживаних 12-метрових автобусів на загальну суму 64 млн грн. І це при тому, що Чернігівський автозавод може запропонувати за ці гроші стільки ж нових машин аналогічного класу.
Нагадаємо, ми писали, що вивалили сотні мільйонів на дороги: трасу зробили "золотою" не показавши кошторис.
Як повідомляв "Знай.ua" Дніпро закуповує дрони, а у Києві виділяють мільйони на кущі: ганебні тендери столичної влади.
Також "Знай.ua" інформував, вінницькі чиновники вирішили наздогнати київських: реконструювати на 36 мільйонів.