За перше півріччя цього року 4880 пасажирів зверталося до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі.
Найчастіше пасажири забувають звичайні речі – телефони, ноутбуки, годинники, гаманці, документи, прикраси. Але першість здобув підрясник з пачкою чипсів. Передають в пресслужбі перевізника.
Забудько полюбляє чіпси зі смаком сметани та зелені.
Проте серед забутих речей буває багато цікавого: забуті номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння.
В Україні готують масштабну індексацію пенсій: на скільки підвищаться виплати
Як захистити вікна від вибухової хвилі: бюджетний лайфгак від українки
Зміни у зимових канікулах: як будуть відпочивати школярі
Чекайте допомогу від держави: призначать виплати на півроку
Перед виходом з потяга необхідно передивитися свої речі, чи нічого ви не забули.
Якщо ж ви таки загубили у потязі важливу річ – звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111, залишайте повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку, пишіть нам у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.
Нагадаємо, ми писали, що українцям можуть обмежити постачання води: все через тариф, який лишився незмінним.
Як повідомляв "Знай.ua" на вулицях Києва вводять суворі обмеження: пересуватися заборонено.
Також "Знай.ua" інформував, хвороба або нещасний випадок: фахівець розповідає, як повернути повну вартість квитка Укрзалізниці.