За перше півріччя цього року 4880 пасажирів зверталося до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі.

Найчастіше пасажири забувають звичайні речі – телефони, ноутбуки, годинники, гаманці, документи, прикраси. Але першість здобув підрясник з пачкою чипсів. Передають в пресслужбі перевізника.

Підрясник та чіпси, скриншот

Забудько полюбляє чіпси зі смаком сметани та зелені.

Проте серед забутих речей буває багато цікавого: забуті номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння.

Популярні новини зараз

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Показати ще

Укрзалізниця. Фото: Youtube

Перед виходом з потяга необхідно передивитися свої речі, чи нічого ви не забули.

Якщо ж ви таки загубили у потязі важливу річ – звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111, залишайте повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку, пишіть нам у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger. — нагадують в Укрзалізниці.

Нагадаємо, ми писали, що українцям можуть обмежити постачання води: все через тариф, який лишився незмінним.

Як повідомляв "Знай.ua" на вулицях Києва вводять суворі обмеження: пересуватися заборонено.

Також "Знай.ua" інформував, хвороба або нещасний випадок: фахівець розповідає, як повернути повну вартість квитка Укрзалізниці.