Звіт про порушення становив понад 200 сторінок.
Представник комісії НКРЕКП Ольга Бабій зазначила, що найбільша кількість скарг від населення на роботу ДТЕК стосується надання послуг зі стандартного та нестандартного підключення за 2022 рік. Про це повідомляють на сайті Odessa Online.
Зазначають, що ДТЕК не зміг забезпечити відновлення електроенергії після аварійного відключення до регламентованого законом 22-годинного терміну майже 700 споживачам. Ці випадки поза тими, які виникли через ворожі обстріли об'єктів інфраструктури.
Згідно із законом, ДТЕК зобов’язаний виплатити людям компенсацію. Проте він заявив про намір зробити це тільки після закінчення або скасування воєнного стану в Україні.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
"Приватна компанія АТ "ДТЕК Одеські електромережі" вирішила компенсувати свої недоотримані доходи коштом кінцевих споживачів, у 2021-2022 енергетики нібито недозаробили 1 млн 67 тисяч гривень і тепер збираються на цю суму збільшити тариф на послугу з розподілу електроенергії на 2024-2025",
Також проблеми виникали при телефонуванні до колл-центру підприємства. Кожен шостий абонент не зміг додзвонитися та розв'язати своє питання.
Нагадаємо, ми писали, що Україна може уникнути відключень електроенергії: голова "Укренерго" назвав умову.
Як повідомляв "Знай.ua", підвищення тарифу вже на підході: способи, які допоможуть знизити суми у платіжках за воду.
Також "Знай.ua" інформував, коли ДТЕК закликає економити: лайфгаки які допоможуть охолодити ваше житло.