У "Нової пошти" вистачає клієнтів, які незадоволені обслуговуванням і навіть звинувачують оператора у крадіжці посилок. Один із таких написав негативний відгук у Facebook.

Українець замовив міжнародну доставку "Нова пошта Глобал", але, зважаючи на все, так і не отримав своєї посилки. Він не рекомендує користуватися послугами компанії, оскільки її співробітники можуть вкрасти вантаж або нарахувати незрозумілі митні платежі, за його словами.

Нова пошта, фото nashkiev

"Вашу посилку присвоять, а якщо не присвоять, то нарахують митні платежі, якихі немає в природі або зроблять об'єднання посилок у товарну партію, тому що у них збій у системі і за все це ви платитимете свої гроші. Так і наживаються вони на своїх клієнтах", - написав клієнт у відгуку.

Поштовий оператор у відповідь на відгук заявив, що готовий визнати свою провину і намагається індивідуально вирішувати такі питання. А утилізацію посилки цього клієнта пояснили тим, що її не зареєстрували протягом 30 днів, а мито нараховується, відповідно до законодавства.

"Наша компанія діяла згідно зі стандартами", - зазначив оператор.

Популярні новини зараз

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Показати ще

Відгук та відповідь Нової пошти, скріншот

Раніше ми писали про те, що "Випадає світильник, не працює кондиціонер і смердить каналізацією": пасажир поскаржився на умови у нових вагонах Укрзалізниці

Як повідомляв Знай.ua, "Зжер гроші, не сказавши спасибі": українець розповів, як термінали ПриватБанку обирають клієнтів

Також портал Знай.ua писав, що експерт розповів, як боротися з нахабними обмінками, які не хочуть міняти долари