У "Нової пошти" вистачає клієнтів, які незадоволені обслуговуванням і навіть звинувачують оператора у крадіжці посилок. Один із таких написав негативний відгук у Facebook.
Українець замовив міжнародну доставку "Нова пошта Глобал", але, зважаючи на все, так і не отримав своєї посилки. Він не рекомендує користуватися послугами компанії, оскільки її співробітники можуть вкрасти вантаж або нарахувати незрозумілі митні платежі, за його словами.
"Вашу посилку присвоять, а якщо не присвоять, то нарахують митні платежі, якихі немає в природі або зроблять об'єднання посилок у товарну партію, тому що у них збій у системі і за все це ви платитимете свої гроші. Так і наживаються вони на своїх клієнтах", - написав клієнт у відгуку.
"Наша компанія діяла згідно зі стандартами", - зазначив оператор.
В жодному випадку не залишайте картку вдома до 31 грудня: Ощадбанк зробив заяву для всіх українців
Банки отримали нові повноваження: рахунок закриють без пояснень
Від 1200 грн і більше: хто має право на надбавку до пенсії
Покарання за банківські картки: українців востаннє попередили
Раніше ми писали про те, що "Випадає світильник, не працює кондиціонер і смердить каналізацією": пасажир поскаржився на умови у нових вагонах Укрзалізниці
Як повідомляв Знай.ua, "Зжер гроші, не сказавши спасибі": українець розповів, як термінали ПриватБанку обирають клієнтів
Також портал Знай.ua писав, що експерт розповів, як боротися з нахабними обмінками, які не хочуть міняти долари