Українець розповів про неприємний досвід використання термінала ПриватБанку. За його словами, пристрій ухвалив купюри, але через збій гроші не зарахувалися на рахунок. Подробиці він розкрив у скарзі, яку опублікував на порталі Мінфін.
Українець поділився, що скористався терміналом ПриватБанку, щоб поповнити картку Monobank, проте стався збій. В результаті гроші було прийнято апаратом, але на рахунок не зараховано.
"8 червня (увечері), при поповненні картки Монобанк через термінал самообслуговування Приват 24, термінал зжер грошики, вибачився щось на кшталт "операція не пройшла", і із задоволеним виглядом впав в анабіоз", - поділився українець.
Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення
Лише $100 на місяць: адвокати беруться захистити ухилянтів від ТЦК, можна оформити підписку
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Чоловік зазначив, що одразу ж звернувся на підтримку ПриватБанку та описав у ситуацію. У його випадку все наважилося досить швидко – вже наступного дня банк повернув його кошти. Втім, подібні випадки непоодинокі і не завжди з таким щасливим фіналом.
"Одразу зателефонували на гарячу лінію 3700, голосовий помічник Яна все роз'яснила, дала час на подумати та вирішити куди переводити. І о щастя, грошики (9 червня) вже переведені на телефон", - додав чоловік.
Раніше портал Знай повідомляв, клієнт ПриватБанку залишився без грошей на житло через збій банкомата: "Банк вибачається, але кошти не повертає".
Також наш портал інформував, клієнти скаржаться, що ПриватБанк не приймає доларові купюри, які сам і продає: "Це якесь самоуправство".
Крім того, ми писали, приємний бонус до зарплати: ПриватБанк роздасть по 2000 гривень, як отримати.