З початку травня почав діяти закон який повернув арешти коштів на банківських рахунках боржників.

Банківська картка. Фото: Youtube

Так, клієнту Monobank заблокували банківський рахунок через борг.

Але згодом виконавець надав доступ до коштів у розмірі 13 400 грн, як це дозволяє законодавство.

Втім виконання цього запиту Monobankом затягнулося.

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

Monobank. Фото: Youtube

Користувач Дмитро Нагорний розповів, що фінансова установа довгий час не знімає арешт із заблокованого рахунку.

Запит від виконавця був відправлений банку ще 12 травня, але банк не поспішає задовольнити запит і розблокувати рахунок на суму 13 400 грн.

"При цьому служба підтримки банку ще з понеділка каже, що ось 1-2 дні й все буде розблоковано, а минуло вже п’ять днів від подібних повідомлень. При цьому оператор спілкується не зрозуміло як: з трьох питань у чаті обирає одне і відповідає лише на нього відпискою, чи йде з’ясовувати інформацію, зникає на дві години, а вже після цього відписка", – скаржиться клієнт.

Монобанк, скрін, відео YouTube

Чоловік поскаржився, що блокують рахунки клієнтів ледь не одразу після отримання постанови, тоді як на розблокування картки треба очікувати більше тижня. Також він розповів про те, що велика кількість звернень до служби підтримки банку ніяк не вплинула на результат, і кошти до сих пір недоступні на картці.

Нагадаємо, ми писали, що клієнти Monobank не можуть сплатити за комуналку: гроші списуються, але йдуть у невідомому напрямку.

Як повідомляв "Знай.ua" якщо банк перегнув палицю: в НБУ порадили куди звертатися, якщо порушили права клієнтів.

Знай.ua писав, частина пенсіонерів попрощається з виплатами: будуть масштабні перевірки