Українка обурилася якістю послуг Lifecell через списання коштів за непотрібні послуги, які не підключалися. Свою скаргу жінка залишила у коментарях на офіційній сторінці мобільного оператора у соцмережі facebook.
Українка пояснила, що перебуває за кордоном і вирішила скористатися пропозицією мобільного оператора щодо підключення послуги "Гігабайти без кордонів". Після підключення інтернету їй почали підключати зовсім непотрібні послуги та знімати з рахунку кошти.
"Злості не вистачає... півроку не користувалася вашим лайфом. Отримала смс про Гігабайти без кордонів. Окей, думаю, дам шанс. Спонсоруватиму оператора своєї країни. Заплатила. Підключила Інтернет. І почалося... Щодня знімає і підключає щось, Що мені взагалі не потрібно (смарт лайф, смс у роумінгу за 20грн) і я не замовляла. Ну, як так можна? Коли ви будете нормальними?", - обурилася абонентка.
Банки отримали нові повноваження: рахунок закриють без пояснень
Соцпрацівники ходитимуть по домівках: до кого прийдуть з перевіркою
Учням 9-х класів повернуть обов'язкові іспити: що складатимуть
В Україні з 1 січня запровадять нові правила розрахунків карткою
Жінка пригрозила, що не терпітиме такого відношення з боку Lifecell і не користуватиметься послугами, якщо списання не припиняться.
"Якщо ви не приберете цих шахрайських схем списань, я назавжди перестану поповнювати цей рахунок і остаточно перейду на закордонних операторів", - додала українка.
Раніше портал Знай повідомляв, "Київстар" готовий списувати з рахунків українців до 20 гривень: головне погодитися.
Також наш портал інформував, за Київстаром тарифи тягне і Vodafone: абоненти візьмуться за голови.
Крім того, ми писали, Lifecell нарощує темпи підвищення тарифів, абоненти не встигають поповнювати рахунок: "Сплатив 150, бац уже 225".