Клієнт ПриватБанку розповів, як його карта "обнулилася" через незрозумілу причину. З рахунку зникли 12 тисяч гривень, які були потрібні на лікування. Цим чоловік поділився у коментарях на офіційній сторінці банку у соцмережі facebook.
Українець розповів, що з його картки ПриватБанку зникло 12 тисяч гривень, які були потрібні для купівлі ліків. Він звернувся за допомогою до фінустанови, втім, жодного результату не отримав і залишився без лікування.
"Я хочу поділитися своєю історією про те, як з мого карткового рахунку зникло 12 000 гривень. Це були останні кошти на ліки. Я звернувся до банку і вже 7 днів відповіді не отримав. Вже давно минули терміни купівлі нових ліків, тож я фактично залишився без лікування тяжкої хвороби", - розповів чоловік.
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Українець додав, що спілкується зі співробітниками ПриватБанку щодня і наголосив, що вирішення проблеми постійно відтягується.
"Щодня спілкуюся з підтримкою. Обіцяли вирішити до 1 травня. Потім обіцяли вирішити до 2 травня. Потім обіцяли вирішити до 3 травня...", - зазначив він.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "700 гривень зникли": пенсіонери з картками "Ощадбанку" втратили свої гроші.
Також наш портал інформував, "Йде війна і так важко": українка втратила тисячі гривень через "глюк" у ПриватБанку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, пенсіонерка розповіла, як некомпетентні співробітники ПриватБанку ускладнюють життя людей похилого віку: "Ганьба".