Супермаркети роками дурять українців, які приходять закупитись продуктами. Деякі торговельні мережі розміщують камери для зберігання речей і зобов'язують покупців залишати особисті речі, заявляючи, що відповідальність за безпеку не несуть. Це є порушення прав покупця, повідомляє Держспоживслужба.

У відомстві послалися на частину 3 статті 937 Цивільного кодексу, яка свідчить, що той, хто зберігає речі, несе повну відповідальність за їхню безпеку. Відповідно, якщо в супермаркеті розміщують камери зберігання, то фактично надають послугу відвідувачам торгової точки, беруть на себе всі ризики та мають компенсувати можливі збитки.

Супермаркет. Фото: Знай.ua

Якщо речі з камери зберігання зникли, то у Держспоживслужбі рекомендують звернутися до поліції та в заяві описати повний перелік того, що зникло. Якщо адміністрація магазину відмовиться компенсувати збитки у добровільному порядку, то на підставі заяви можна буде домогтися відшкодування через суд.

Супермаркет, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

Слідкуйте уважно, або переплатите багато грошей: українців попередили про комуналку у травні

У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати

В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо

Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами

Показати ще

Водночас важливо пам'ятати, що охорона супермаркету не має права вимагати залишати особисті речі в камері схову. Якщо подібні заяви звучать на адресу покупця, він має повне право відмовитися від виконання даного прохання, оскільки вона не є законною.

Раніше портал Знай повідомляв, українські супермаркети встановлюють неправомірні ціни: у Держспоживслужбі порадили, куди звертатися.

Також наш портал інформував, українцям нагадали, як не дати себе обдурити при купівлі товарів: якими хитрощами користуються продавці.

Крім того, ми писали, критика влади або боротьба з ботофермами: новий законопроєкт передбачає 7 років ув'язнення та конфіскацію майна.