Китайська пара завдала збитків на суму понад 1 500 доларів за комунальні послуги та інші витрати в апартаментах, які вони зняли через Airbnb у Південній Кореї, щоб помститися власнику за відмову скасувати їхнє бронювання.
Вони забронювали віллу в Сеулі на 25 днів та сплатили її повністю. Однак, усвідомивши, що вілла знаходиться у передмісті Сеула, вони попросили скасувати бронювання та повернути гроші. Про це повідомляє NetEase News, передає NextShark.
Коли власник відмовив, пара, здавалося, упокорилася з його рішенням. Згодом вони запитали, чи є вілла камери спостереження, на що їм відповіли, що ні. Через це вони і вирішили помститися господареві, відкривши всі крани, увімкнувши всюди світло, електроприлади та газ протягом усього 25-денного бронювання.
Власник дізнався про це, коли газова компанія зателефонувала з приводу великого збільшення споживання газу після того, як пара вже залишила будинок.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"За п'ять днів вони витратили 120 тонн (31 700 галонів) води", - заявив господар, що, за його словами, було в п'ять разів вище за звичайний.
Крім того, господар зазначив, що було ще на 728 доларів різних витрат, що забезпечило загальний рахунок у сумі 1570 доларів.
Тому власник був змушений звернутися до служби підтримки Airbnb за допомогою. Проте компанія, як стверджується, відмовилася брати на себе відповідальність, заявивши, що питання має бути вирішене між ним та гостями.
Нагадаємо, що робити при затопленні сусідами: покрокова інструкція
Як повідомляв "Знай.ua", тариф на холодну воду: експерт розповів, як добиватися якісних послуг
Знай.ua писав, українці отримали право оформити пільги на оплату холодної води: як це зробити