<"Ощадбанк" отримав негативний відгук про роботу своїх додатків, роздратована клієнтка поскаржилася на відсутність сервісу під дописом на сторінці в Facebook фінансової установи.

Клієнтка банку Світлана Давиденко запитала у представників банку, на якій підставі вона не може закрити свою кредитну карту, яку відкрили декілька днів тому.

Ощадбанк Фото: скрін youtube

"На якій підставі, я не можу закрити свою кредитну картку, яку мені активували в суботу 1 квітня. Картка була заблокована, а під час її розблокування зняті кошти в розмірі 20 гривень. І чому я не можу закрити кредитку в будь-якому відділенні, куди мені зручно звернутися. Самий не клієнтоорієнтований банк в Україні" - написала українка.

Популярні новини зараз

У Польщі запустили нові правила: що зміниться для українців

Війна скоро закінчиться: нардеп приголомшив новиною

Графіки відключення світла можуть скасувати

Пенсіонерам почали надходити дві виплати на місяць

Показати ще

На запитання Світлани відповів співробітник банку Іван Романчук. Він зазначив, що 20 грн зняли за комісію, згідно з тарифами банку. Стосовно закриття рахунку, то за словами представника Ощадбанку, його можна закрити у відділенні банку в межах області де його відкривали. Він також зазначив, що на сайті можна ознайомитися з тарифами банку у відкритому доступі.

Світлана не задовільнилася відповіддю. Вона обурилась, що картковий або будь-який інший рахунок онлайн, чи через гарячу лінію закрити неможливо. Для цього клієнту потрібно особисто звернутись у відділення Ощадбанку із документом, який посвідчує особу (рекомендовано паспорт громадянина) та, власне, самою карткою.

Питання з закриттям картки не вирішено. Для чого робити додатки, якщо вони не виконують до кінця свої функції? Мені відкривали картку на роботі. Я не маю часу кататися по Києву для того, щоб закрити рахунок. Оскільки працюю так само як і співробітники банку. Це маразм, що я не можу закрити сама картку через додаток. А для додаткових витрат, Ви маєте попереджати зарання. - зазначила Світлана.

Нагадаємо, ми писали, що українка розповіла, як "Ощадбанк" нав'язав їй непотрібну картку та повісив "борг".

Як повідомляв "Знай.ua" клієнти Ощадбанку зіткнулися з проблемами, кошти просто "зависли".

Також "Знай.ua" інформував, в українців з картками "Ощадбанку" почали пропадати величезні суми, ніхто не попереджає.