Українці змушені заощаджувати через війну та її наслідки, а також інфляцію. Як свідчать дані дослідження NielsenIQ Ukraine та RAU, споживачі обирають магазини з низькими цінами та "ловлять" знижки.

За рік війни потреби українців суттєво знизилися, а ось статистика дослідження говорить про те, що 59% купують у магазинах виключно необхідні товари та продукти харчування. Так, 41% споживачів обирають магазини із низькими цінами, а 40% цілеспрямовано шукають лише акційні позиції.

Магазин, скріншот: YouTube

Покупці орієнтуються на ряд факторів, обираючи магазини та товари:
  • знижки – 77%;
  • накопичення балів – 64%;
  • миттєвий подарунок – 22%;
  • розіграш – 13%.

Також в Україні за час війни дуже зріс середній чек, і така тенденція спостерігається у 2023 році. Причина цього - споживча інфляція, що злетіла.

Супермаркет, фото: Знай.ua

Популярні новини зараз

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Наприклад, наприкінці минулого року найбільший середній чек був в Одесі – 281 грн., що на 16,5% більше у порівнянні з попереднім роком.

Середні чеки в інших містах країни:

  • Київ - 273 грн (+35,8%)
  • Вінниця - 247 грн (+30,5%);
  • Житомир - 244 грн (+33,1%),
  • Харків - 228 грн (+22,7%);
  • Львів - 221 грн (+23,6%).

Магазин, скріншот: YouTube

Раніше ми писали про те, що скоро побіжимо в обмінники: експерт прогнозує здешевлення долара, яким може бути курс

Як повідомляв Знай.ua, залишили без кредитного ліміту та особистих коштів: українець розповів про подвійний "сюрприз" від ПриватБанку.

Також портал Знай.ua писав, повісткове "сафарі" в Україні: у яких місцях протизаконно роздавати "запрошення"