Наші читачі, які мають відношення до керування автомобілем, вже знають, що незабаром водіїв почнуть штрафувати за використання "літньої" гуми. Принаймні нові санкції готують народні депутати у Верховній Раді. Однак не тільки "літні" є проблеми у водіїв. Виявилося, що функція круїз-конролю, яка рятує навіть узимку, навпаки - додає проблем із витратою палива.

Сама ж функція круїз-конролю була створена, щоб допомогти скоротити витрати палива, але за певних умов – двигун "їсть" більше літрів.

Про це стало відомо завдяки дослідженню центру RAC Fuel Watch.

Авто в снігу, скріншот: YouTube

За інформацією фахівців, круїз-контроль знижує витрати лише за умови рівної дороги, з невеликими перепадами рельєфу. Підтримуючи постійну швидкість на автобані, ця функція і справді дає економію. Зайве прискорення йде до блоку, а паливо не "горить".

Популярні новини зараз

Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа

Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги

Фанати засудили Могилевську за заохочення доньки: "Не зробили висновків..."

Показати ще

Однак як тільки авто виходить на нерівний шлях, система повільно реагує на зміну нахилу і витрата зростає до вищих середніх показників.

Авто, фото Знай.ua

Також фахівці зрозуміли, що доїжджаючи до вершини пагорба, водії здебільшого знімають ногу з педалі газу, щоб при спуску тримати постійну швидкість.

При цьому функція розраховує необхідну потужність довше, оскільки вона може бачити зміна кута нахилу попереду. Це може призвести до великої витрати палива. У такому випадку круїз-контроль триматиме подачу палива включеною довше, ніж потрібно.

Нагадаємо, в Україні значно посилять контроль за продуктами: передбачено мільйонні штрафи.

Раніше повідомлялося, у Верховній Раді заборонять їздити "неперевзутим" автомобілям під час холодів: аварій поменшає.

Також, вистачить дякувати "аварійці": українським водіям нагадали, скільки сотень штрафу доведеться віддати.