Українці користуються послугами "Укрпошти" дуже часто, тому відділення бувають сильно завантаженими. Всім набридло довго стояти в чергах та витрачати свій час, тому клієнти звернулися із претензіями до поштового оператора.

Клієнти вимагають, щоб "Укрпошта" врегулювала питання з великими чергами, оскільки деяким уже просто нестерпно довго чекати надання послуг.

Укрпошта, скріншот: YouTube

Про це стало відомо завдяки відгуку українця на сторінці компанії у Facebook.

"Пропоную інше оновлення, на яке реально всі чекають, - зробіть щось із чергами. Немає більше сечі терпіти ці муки. Нові віконця зробіть або що... Час призначайте, як банки чи лікарні. ну щось точно треба з цим робити", - написав незадоволений клієнт.

Популярні новини зараз

Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Показати ще

Поштовий оператор миттєво відповів на негативний відгук та заявив, що великі черги пояснюються тим, що компанія надає дуже багато послуг.

Проте питання вирішення цієї проблеми взяли до уваги.

"З чергами вже працюємо і скоро буде ряд заходів щодо їх скорочення. Черги в кожному відділенні мають різне кількісне вираження і залежать, зокрема, з дня тижня так званого "пікового годинника" і, звичайно, організації процесу роботи у самому відділенні", - додали в компанії.

Відгук про роботу Укрпошти, скріншот

Нагадаємо, "Нова пошта" суттєво підвищила тарифи за доставку, українці обурені: у компанії назвали причину

Раніше ми писали про те, що гроші пішли, але борг висить: у Monobank "загубилися" оплати за комуналку