Дедалі частіше почали надходити скарги на українських операторів стільникового зв'язку. Зокрема, йдеться про компанію Vodafone, з якою їм не вдалося порозумітися.

Нова скарга з'явилася на порталі otzyvua.net, де регулярно кожен може залишити свою думку про використання того чи іншого сервісу.

На цей раз під роздачу потрапив оператор мобільного зв'язку Vodafone. Українка на ім'я Наталія знаходиться зараз у Німеччині, та користується послугою "Доступний роумінг". Там дається 10 гігабайт на місяць, тому що немає можливості підключитися до Wi-Fi, інтернет швидко витрачається.

Vodafone, фото: zdnet.com

"Зараз у мене залишилися останні 200 мб до кінця місяця, я вчора написала на підтримку з питанням чи можна додатково купити ще кілька Гб. Мені відповіли що можна. Потрібно підключити "гігароумінг" за 100 грн. отримуєте 5 Гб" - пише жінка.

Популярні новини зараз

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи

Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу

"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати

Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Показати ще

В результаті вона поповнила рахунок, підключила послугу, але виявилося, що він зовсім не працюватиме. В українки є варіант користуватися лише однією з обраних послуг - "доступний роумінг", або "гігароумінг", і коли закінчиться інтернет на одному з них передбачений базовий тариф у 25 гривень за 100 мегабайт. Тобто обіцяна послуга не працюватиме, і співробітник її неправильно поінформував. Після цього вона подала заявку на повернення коштів.

Скарга, фото: скріншот

"Я не вперше вже стикаюся з тим, що один оператор, каже одне, інший абсолютно протилежне, третій взагалі нічого не знає і каже шо попало….. І я б змирилася з тим, що інтернету в мене до кінця місяця не буде Коли б я вчора у першого оператора про це запитала. Але мені пообіцяли що буде, а потім обламали….." - продовжує розповідь Ганна.

Скарга, фото: скріншот

При цьому, у неї друзів все нормально працює, і вони будь-якої миті можуть перемикатися між тарифами. У чому саме проблема виникла у Ганни – вона не знає.

мобільний зв'язок

Нагадаємо, що зима вже близько: як вибрати найсмачніший і не гіркий гарбуз, важливі поради для українців

Раніше повідомлялося, що українка розповіла, які труднощі можуть виникнути під час використання пошти від "Нової пошти"

Також чому цукор різко злетів у ціні: експерти назвали причини і розповіли про майбутній дефіцит