З'явилася чергова скарга на сервіс у компанії Rozetka, який їй зовсім не сподобався. Українка не змогла повернути товар, який їй не сподобався.
Про це стало відомо завдяки її скарзі, яку вона опублікувала на порталі otzyvua.net . Там користувачі регулярно залишають свою думку щодо використання тих чи інших сервісів, які є в Україні.
Цього разу під рознесення українки потрапила компанія Rozetka, співробітники якої відмовилися брати назад товар.
Якийсь час тому вона замовила ланс бокс, щоб туди складати дитині обід до школи. Виявилося, що він є досить сумнівною якістю, тому було рішення повернути його назад, адже 14 днів ще не минуло. І тут він зіткнувся з першими труднощами.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
"Виявився повним г....ном...захотіла повернути....так ні, вони то не брали трубку, то потім, у Телеграм...переписувалися, переконалися, по фото, що товар не пошкоджений, надіслали адресу для відправки назад ... поїхала відправляти на другий день, а адреси в Телеграм немає ... видалили" - йдеться в тексті скарги.
Після повторного дзвінка вони знову не брали трубку, тобто товар повернути вже не можна було.
Саме тому українка не рекомендує нікому користуватись послугами цієї компанії, оскільки в неї залишилися неприємні відчуття.
Сама компанія ще ніяк цей інцидент не коментувала, тому чи вирішилася ситуація – невідомо.
Нагадаємо, що у Франції побили двох українок за патріотичну музику: здогадатися про національність агресорів не складно .
Раніше повідомлялося, що окупанти в Маріуполі навчають першокласників з брехливої історії зі спотвореними фактами
Також українцям під час війни повідомили ще про одну загрозу: попередження Мінсоцполітики