Українець поскаржився, що ПриватБанк не дозволяє йому зняти пенсію, що накопичилася на рахунку за 6 місяців. Подробиці він розкрив у зверненні на порталі Мінфін.

Клієнт розповів, що залишився без пенсії через те, що ПриватБанк не дозволяє йому зняти кошти та поскаржився на погане ставлення.

Скрін, відео YouTube ПриватБанк

"Збиралася пенсія протягом 6 місяців. Не дають зняти. Не дають вивести. Ставлення худоба. Умисно тримають гроші у себе. Не приходить смс. Не дають встановити пін-код замість смс", - поскаржився клієнт.

Співробітники банку відреагували на скаргу та запропонували чоловікові обговорити інцидент тет-а-тет, а інші користувачі вирішили уточнити детальніше, у чому проблема. Клієнт пояснив і додав, що допомогу в ПриватБанку йому не надають.

Популярні новини зараз

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Показати ще

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін minfin

"Смс не приходить. Додзвониться до банку неможливо. Прибрали пін код як верифікацію транзакцій та переказів. Гроші фактично заморожені на моєму рахунку. Я не можу їх перевести волонтерам для допомоги фронту. Банк не діє. Оператори чату жодної допомоги не надають. З такими друзями і ворогів не треба", – уточнив клієнт.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін minfin

Варто зазначити, що цю скаргу портал зазначив, як "не зараховану".

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Мінфін заробив на облігаціях майже 4 млрд грн: які цінні папери мають шалений попит.

Також наш портал інформував, що встигнути до 1 жовтня: внутрішні переселенці можуть подати повторну заявку на отримання держдопомоги.

Крім того, наш портал інформував, у Мінекономіки повідомили, хто може отримати додаткові кошти під час воєнного стану.