Українець поскаржився, що ПриватБанк не дозволяє йому зняти пенсію, що накопичилася на рахунку за 6 місяців. Подробиці він розкрив у зверненні на порталі Мінфін.
Клієнт розповів, що залишився без пенсії через те, що ПриватБанк не дозволяє йому зняти кошти та поскаржився на погане ставлення.
"Збиралася пенсія протягом 6 місяців. Не дають зняти. Не дають вивести. Ставлення худоба. Умисно тримають гроші у себе. Не приходить смс. Не дають встановити пін-код замість смс", - поскаржився клієнт.
Співробітники банку відреагували на скаргу та запропонували чоловікові обговорити інцидент тет-а-тет, а інші користувачі вирішили уточнити детальніше, у чому проблема. Клієнт пояснив і додав, що допомогу в ПриватБанку йому не надають.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
"Смс не приходить. Додзвониться до банку неможливо. Прибрали пін код як верифікацію транзакцій та переказів. Гроші фактично заморожені на моєму рахунку. Я не можу їх перевести волонтерам для допомоги фронту. Банк не діє. Оператори чату жодної допомоги не надають. З такими друзями і ворогів не треба", – уточнив клієнт.
Варто зазначити, що цю скаргу портал зазначив, як "не зараховану".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Мінфін заробив на облігаціях майже 4 млрд грн: які цінні папери мають шалений попит.
Також наш портал інформував, що встигнути до 1 жовтня: внутрішні переселенці можуть подати повторну заявку на отримання держдопомоги.
Крім того, наш портал інформував, у Мінекономіки повідомили, хто може отримати додаткові кошти під час воєнного стану.