Компанія "Анвітрейд "(Wexler Group) виграла тендер" Укрзалізниці «на поставку 10 000 тонн дизельного палива за ціною котирувань в порту» Роттердам+ " плюс премія $33,4/т.
Про це повідомляє видання enkorr з посиланням на дані ProZorro.
"Анвітрейд" запропонувала дизпаливо за розрахунковою ціною 18 957 грн/т.це умовно та ціна, за якою постачальник готовий поставити паливо в день аукціону.
За розрахунками видання, так звана фіксована "брудна" маржа постачальника, яка надалі буде автоматично приплюсовуватися до котирувань ДП в порту Роттердам (Нідерланди) складе у «Анвітрейд» 944 грн/т ($33,4/т).
Видання зазначає, що ця» брудна " маржа, крім чистого заробітку компаній, включає в себе витрати на доставку в Україну, страховку та інші витрати.
На попередньому тендері компанія придбала дизпаливо за ціною в порту Роттердам плюс 31 долар за тонну.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Нагадаємо, формульний підхід з використанням цін в європейських біржових майданчиках використовується в Україні для розрахунку вартості газу для населення. З лютого по липень 2020 року це була Т.зв. формула «Амстердам плюс» - ціна на хабі ТТF в Нідерландах плюс доставка в Україну.
З 1 серпня 2020 р.зі скасуванням ПСО, НАК «Нафтогаз України» запропонував населенню газ за формулою «Дюссельдорф+».
Також у 2016-2019 рр.діяла формула «Роттердам+» для вугілля. Вона встановлювала прогнозну вартість електроенергії виключно для промислових споживачів. Формулу скасували 1 липня 2019 року з введенням ринку електроенергії, після цього ціна вугілля та електроенергії для промисловців зросла.