Про це заявив президент об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков в ефірі телеканалу «Україна 24».
За його словами, важкі вантажі завжди перевозилися залізницею. Але через тарифну політику "Укрзалізниці" вантажовідправники відправляють їх автотранспортом, і перевантажені фури розбивають дороги.
"Залізниця, постійно підвищуючи тарифи, стає неконкурентоспроможною, і вантажі біжать із залізниці. Все, що можна перевозити не на залізниці, із залізниці пішло за останні кілька років. Ми бачимо, що з року в рік тарифи залізниці ростуть, оборот падає. А оборот по автомобілях зростає, причому зростає в рази. І це якраз той вантаж, який може і повинен возитися українською залізницею», - розповів Каленков.
Він також зазначив, що при підвищенні тарифів на перевезення вантажів якість надаваних «Укрзалізницею» послуг продовжує залишатися на низькому рівні, що також призводить до відмови бізнесу від використання залізничного транспорту для перевезень.
"Вантаж біжить із залізниці, тому що залізниця не надає достатньої якості послуги і бере за свої послуги надмірну плату», - підкреслив Каленков.
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Нагадаємо, раніше "Укрметалургпром «звернувся до НАБУ і Нацполіції з приводу корупційних схем в» Укрзалізниці", пов'язаних з перевезенням вантажів на особливих умовах, що передбачають 20% доплату за прискорене перевезення вантажів, в результаті чого втрати гірничодобувних підприємств перевищили 50 млн доларів.