10 вересня мережі АЗК WOG виповнилося 20 років. Увесь цей час компанія займає лідерські позиції в галузі, впевнено розвивається сьогодні, впроваджує інноваційні рішення та задає тренди на ринку.
Свою діяльність WOG розпочав у 2000 році з відкриття заправки у селищі Цумань на Волині. За 20 років компанії вдалося стати інноваційним драйвером галузі й однією з найбільших українських монобрендових мереж АЗК з товарооборотом $1,4 млрд на рік. Сьогодні WOG — це 20 нафтобаз, понад 400 АЗК, 245 WOG Market, 386 WOG CAFE та більше як 150 тисяч клієнтів щодня. Компанія реалізує масштабні проєкти, спрямовані на розвиток галузі, системно займається благодійністю, а також приділяє велику увагу охороні навколишнього середовища.
Розповідаємо про продукти та сервіси, які стали знаковими в історії WOG:
- У 2014 році перший серед АЗК запустив проєкт найкавовіша кава з установки 100 професійних кавомашин FRANKE на заправках мережі. Таким чином розпочалася кавова культура галузі. Зараз працює 386 WOG CAFE, з яких 14 в поїздах Інтерсіті, 4 в аеропортах країни. Щодня у мережі WOG CAFE клієнти випивають понад 70 тис. порцій кави, з’їдають понад 28 тис. хот-догів та 7,5 тис. сендвічів і бургерів власного виробництва.
- У 2015 році перший серед АЗК відкрив кафе поза межами заправки — у Києві на пл. Льва Толстого.
Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
- Перший і єдиний серед АЗК відкрив кафе в аеропортах країни — у столичних «Бориспіль» та «Київ» (Жуляни), у Львові та Одесі.
- 16 березня 2016 року WOG CAFE почало обслуговувати пасажирів швидкісних поїздів Інтерсіті. Для роботи кафе в Інтерсіті компанія розробила спецменю, найняла та навчила більше 200 людей, інвестувала понад 10 млн грн в кавамашини та інше обладнання. Пасажири вперше спробували гарячу їжу, смачні напої та європейський сервіс на залізниці.
- Завжди стежить за міжнародними трендами і відгукується на потреби клієнтів. Так, WOG один з перших серед АЗК почав встановлювати на заправках зарядки для електромобілів. І на сьогодні мережа налічує 163 електрозарядки, з яких 37 — з технологією швидкої зарядки Super Charge.
- Першим серед АЗК країни запустив власний мобільний додаток WOG PRIDE. Серед його основних сервісів: QR картка Прайд, WOG PAY, страховки, онлайн магазин, QR masterpass, персональні акції.
- В 2016 році першим серед АЗК запустив у мобільному додатку сервіс WOG PAY – послугу заправки авто, не виходячи з нього. А з 2020 року клієнтам доступна функція попереднього замовлення страв і напоїв WOG CAFE, розташованих на АЗК мережі.
- Соціальна ініціатива мережі «Дорога добра» допомагає рятувати тисячі дитячих життів вже понад 10 років. До участі в добрій справі компанія активно залучає десятки тисяч людей у всіх куточках країни, об'єднуючи їх однією благородною метою. За цей час зібрано близько 20 млн грн на обладнання для дитячих лікарень по всій країні. Цього року поставили амбітну ціль – зібрати 3,4 млн на придбання обладнання в дитячу операційну інститут серця Амосова.
- Направив понад 5 мільйонів грн на боротьбу з COVID-19.
- Працює за принципом: «їздять не машини, їздять люди».
«Конкуренція на ринку АЗК сьогодні висока. Незважаючи на це, WOG вдається бути одним із лідерів галузі. Адже ми постійно вдосконалюємося, вводимо інноваційні рішення, які допомагають спростити надання послуг та зробити перебування наших клієнтів на заправках більш комфортним та безпечним. Сьогодні мало продавати якісне пальне – заправки повинні стати універсальними комплексами, які надають різнопланові послуги: харчування, напої, продажу різних товарів, можливість зняти через касу готівку, отримати посилку, забрати замовлення з інтернет-магазину і т.д. Це нині є потужною конкурентною перевагою в порівнянні з іншими гравцями на ринку. Також вважаємо, що в середньостроковій перспективі саме комплекс додаткових послуг стане ключовим фактором для клієнта при виборі заправки. У цьому ми бачимо майбутнє», — говорить Віталій Старомінський, маркетинг директор WOG.