Такий прогноз дав власник мережі АЗС Prime Дмитро Леушкин.

«За цим стоїть власник Кременчуцького НПЗ Ігор Коломойський. Це його ініціатива для того, щоб просто прихопити ринок. Якщо прибрати Росію, українського і білоруського ресурсу точно не вистачає, і він стає царем, королем, імператором. А ми отримуємо 36 за літр», - повідомив Леушкин, зазначивши, що група «Приват» крім Кременчгусого НПЗ контролює також найбільший портовий термінал для імпорту нафтопродуктів – Одеський нафтоперевальний комплекс.

Глава роздрібної мережі нагадав, що при введенні мит тільки на трубопровідні поставки у розмірі 3,75% з серпня минулого року, стався штучна криза, під час якого оптові ціни палива зросли на 6 грн/л.

«У той період часу було створено штучний колапс, тобто обмежені поставки кременчуцького НПЗ, білоруського НПЗ, маленька буря в склянці. І в той період паливо злетіло на 6 грн за літр. У відсотком співвідношенні до 20%», - зазначив Леушкин.

Нагадаємо, на початку липня «Укртатнафта» звернулася в Міненерго з проханням ввести мита на імпорт ДИЗПАЛИВА з Росії. Це вже друга спроба «Укртатнафта» домогтися введення мит з початку цього року.

Популярні новини зараз

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом

Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору

Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити

Показати ще

Ще в січні 2020 р., «Укртатнафта» зверталася до Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства за фактом нібито антиконкурентних дій при поставках в Україну російського дизельного палива і скрапленого газу, і вимагали введення на них мита у розмірі 8,46%. Проте Міжвідомча комісія не знайшла підстав для антисубсидиційного розслідування та відмовилася вводити мито.