Як відомо, починаючи з 2012 року в Україні легкові автомобілі не проходили процедуру технічного огляду, що багато в чому було обумовлено корупцією при видачі талонів.
Та кожна "лафа" колись закінчується. І техогляд має всі шанси повернутися вже в нинішньому 2020 році.
Недавно було зареєстровано законопроєкт "Про приведення законодавства України у сфері автомобільного транспорту згідно з актами Європейського Союзу", який передбачає появу нових правил, серед яких - техогляд в Україні легкового транспорту. Про це повідомляє "ТСН", посилаючись на інформацію, яку надало Моторне транспортне страхове бюро України.
Зазначається, що в положеннях законопроєкту йдеться про поступовий перехід до техогляду в Україні в обов'язковому порядку, введення якого планується до 2022 року.
Чому уряд повертає старі правила? За статистикою одна із 300 аварій стається через поганий стан автомобілів. Тому в уряді планують зобов'язати проходити перевірки всіх автовласників вже з 2020.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Якщо говорити про стан справ у поточному році, то обов'язковий техогляд в Україні торкнеться перш за все автобусів, вантажівок і автомобілів таксі.
Слід зазначити, що радіочастотна мітка і талон є тими засобами, завдяки яким можна буде упевнитися в дійсності технічного огляду.
Зазначимо, що обов'язковий техогляд в Україні, який має пройти технічний транспортний засіб, швидше за-все буде стосуватися:
- комерційних автомобілів (залежить від виду);
- легкових автомобілів, які старше чотирьох років (раз на два роки);
- таксі, які старше одного року (на постійній основі);
- автобусів, які старше одного року (раз на півроку);
- вантажних автомобілів до 3,5 тонн, які старше чотирьох років (раз на два роки);
- вантажних автомобілів, що перевищують 3,5 тонни, а також старших одного року (незалежно);
- тракторів, вік яких перевищує чотири роки (раз на два роки);
- автомобілів, що займаються перевезенням небезпечних вантажів, вік яких більше одного року (раз на півроку);
- мототранспорту, об'єм двигуна яких перевищує 125 куб.см, з віком більше двох років (раз на два роки);
- спецтранспорту, вік якого перевищує один рік (раз на рік).
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, з 1 травня 2019 року в Україні змінили правила обов'язкового техогляду
Як повідомляв портал Знай.ua, міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомляв ще минулого року про відновлення технічного огляду автомобільного транспорту
Також Знай.ua писав, ціни на паливо в Україні рекордно впадуть, експерти висловили оптимістичний прогноз