Блогер Мітя Раєвський вкрай різко висловився про послуги інтернет-провайдера Воля. У себе на сторінці у Facebook лідер думок буквально розніс оператора на друзки, щедро забезпечивши своє послання ненормативною лексикою і зазначивши офіційну сторінку Volia.

“Дуже добре було б за підсумками карантину дати компанії Volia Volia Hits по лобі колективним позовом”, — зазначив блогер.

За його словами, оператор постійно без попередження підвищує тариф. В якийсь момент, абонент вже шкодує про те, що підключився і хоче змінити провайдера, але не тут-то було.

“Для цього потрібно написати письмову заяву (що вже дичина). А далі це письмова заява буде розглядатися стільки, скільки вони захочуть. Моє "розглядається" вже два тижні. Весь цей час ти будеш продовжувати платити за старим великим тарифом”, — розповів Мітя Раєвський.

Він додав, що переговори по телефону з провайдером не приносять результату. Відносини з Раєвського з Volia ускладнюються ще й тим, що конфлікт виник ще і в карантинний час.

Популярні новини зараз

Головне за 6 грудня: ТЦК гребуть тяжко-хворих, тарифи зростуть у 2026, а ПриватБанк зрізає ліміт пенсіонерам

12 днів із снігом і дощем: прогноз погоди перед Новим роком змусить українців змінити плани

ТЦК змінює тактику: кого мобілізують прямо з вулиці

ПФУ завітає в гості до кожного: нові правила призначення соціальної допомоги

Показати ще

“У звичайних умовах є простір для маневру. Можна поїхати у відділення, поскандалити, сунути їм в ї***о їх техніку та розірвати договір на місці . Але на карантині відділення закриті. Можна перестати їм платити. Але, а працювати як? Працювати треба з дому, інтернет потрібен. І бажано без перебоїв. Тобто, сиди, плати скільки вони намалюють, відмовитися не можна, дітися нікуди. Крім одного варіанта — швидко бігти до конкурентів”.

В кінці посту Мітя розповів, що переходить на Київстар, а Волі нічого не убуде платити з принципу. “За квітень уплочено, а далі йдіть на*уй”, підсумував блогер, побажавши провайдера дочекатися “страшних вогнів Коліївщини”