Українці все частіше скаржаться на роботу працівників різних супермаркетів. Еко-маркет теж не став відставати від своїх конкурентів і "похвалився" негативним відгуком від покупця. Своє невдоволення Ярослав висловив на сайті Otzyv.ua.

Супермаркет, фото Вікіпедія

Так, за словами чоловіка, касирка спробувала обдурити його, пробивши дві упаковки товару замість однієї.

"30 березня 2020 року о 20.00 купив в магазині на вул. Малиновського, 12 одну пачку чіпсів "Люкс Паприка 71 гр". Касир Зінченко І.П. пробила мені дві пачки. Тобто спробувала просто украсти в мене 17 гривень 65 копійок", - розповів покупець.

Після цього Ярослав попросив охоронця викликати старшого касира, який повідомив, що повернув гроші на карту покупця. Однак, обіцяних грошей той не побачив. Потім чоловік вирішив звернутися на гарячу лінію магазину, але й там зазнав невдачі.

Популярні новини зараз

Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися

Перші 84 дні безкоштовно, потім – 25 гривень: Lifecell запровадив нову послугу задешево

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи

Показати ще

"Намагався повідомити про цю ситуацію на гарячу лінію. Автовідповідач говорить: "Ми працюємо з 9.00 до 21.00, зателефонуйте завтра". Дивлюся на годинник: 20.25, тобто ще 35 хвилин до закінчення роботи, а вже нікого на роботі з ваших операторів немає, тупо працює автовідповідач. Класна у вас організація роботи!" - обурився Ярослав.

Скарга покупця, скріншот Otzyv.ua

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що продуктові ринки в Україні зможуть працювати під час спалаху коронавірусу.

Як повідомляв портал "Знай.ua", в АТБ продавали напханий металевими скобами хліб.

Також "Знай.ua" писав, що чоловік приніс з супермаркету вівсянку з черв'яками.