По Мережі розповсюджується скарга на київський магазин "Еко-маркет", розташований за адресою Декабристів 7 Д. Покупці скаржаться на неналежний сервіс та прострочені продукти. Масу обурення можна прочитати від покупця на незалежному сайті відгуків Otzyvua.net.
"Купили крильця,гомілку. Прийшли додому...Відкриваю пакет. Щось смердить. Думала, що капуста. Відкриваю пакети з м'ясом - дихати нестерпно", - написала покупниця.
За словами потерпілої, коли вона принесла м'ясо назад в магазин, адміністратор з нею навіть не привіталася.
"Пішла за касу. Дала понюхати м'ясо, адміністратор каже : "фу яке смердюче" Почала робити повернення Запитала у неї як так чому ви продаєте прострочене м'ясо ??Відповідь:" вчора не було відповідального і м'ясо ніхто не перевіряв» Як мінімум два дні люди купують отруту і всім все одно.
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
На вимогу зняти м'ясо з продажу, адміністратор відповіла не менш дивним чином: "ну, ми понюхаємо якщо смердить - знімемо".
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.
Нагадаємо, що у Дніпрі в одному з супермаркетів мережі Varus у відвідувача вкрали мобільний телефон.
Як повідомляв портал "Знай.uа", АТБ разом із Новою поштою і ROZETKA запустять новий сервіс.
Також "Знай.uа" писав, що клієнти Приватбанку не можуть забрати свої гроші у відділеннях.