Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як у нього заблокували рахунок для виплати пенсій. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
"Заблокований рахунок для виплати пенсії, вже три місяці ходимо по колу. Будемо звертатися до суду", - звернувся клієнт банку.
В Приватбанку спробували пояснити, чому сталася ця ситуація і пояснили, як можуть допомогти в даній ситуації.
"Зняття арешту можливо тільки після того, як в банк надійде відповідний лист від виконавчої служби. Сподіваємося, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.", - відзначили в банку.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Раніше повідомлялося, що державний банк "ПриватБанк" вирішив зупинити продаж і купівлю готівкової валюти на час зупинки міжнародного авіасполучення. Про це повідомляє прес-служба "Приватбанку".
"З 18 березня "ПриватБанк" буде проводити валютообмінні операції для клієнтів фізосіб в безготівковому форматі через мобільний банк Privat24, веб-версію Приват24 і мережу терміналів самообслуговування", - йдеться в повідомленні.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, ПриватБанк пояснив, як українці можуть забрати свої депозити.
Як повідомляв Знай. ua, українці за кордоном залишилися без Приват24, у банку дали коментар.
Також Знай. ua писав, що невідомі підірвали "ПриватБанк" та зробили Україну трохи біднішими.