Компанія «АТБ-Маркет» ввела в мережі превентивні заходи, які дозволять уникнути нестачі товарів в окремих магазинах мережі через ажіотажного попиту спантеличених покупців і спекулянтів, які намагаються нажитися на подіях, пов'язаних з коронавірусом, передає Українські новини.

Починаючи з 18 березня в магазинах буде діяти обмеження на продаж товарів в одні руки сообщили ЗМІ з посиланням на прес-службу «АТБ-Маркет».

АТБ, фото: прес-служба АТБ

«Ажіотаж створюють не стільки запасливі громадяни, скільки недобросовісні покупці, які потім спекулюють товарами першої необхідності. Щоб не допустити штучно створеного ажіотажу, компанія "АТБ-Маркет" вводить у всіх супермаркетах превентивні заходи. Зокрема, вода, пиво та напої в пластикових пляшках будуть відпускатися у кількості не більше 12 одиниць в одні руки. Всі інші товари продаватимуться в кількості не більше 5 штук в одні руки», повідомили у ЗМІ.

АТБ, фото: прес-служба АТБ

Популярні новини зараз

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

«Ці заходи вимушені і спрямовані на боротьбу зі спекулянтами, — прокоментували в компанії "АТБ-Маркет". — Піклуючись про покупців, компанія боролася і буде боротися з штучним ажіотажем на продукти першої необхідності. Просимо наших покупців з розумінням поставитися до цих обмежень».

Як раніше розповіли в компанії, товарів на полицях її супермаркетів та у розподільних центрах корпорації АТБ достатньо, щоб задовольнити попит покупців, а чітка логістична система дозволяє забезпечити постійне поповнення власних запасів і магазинів АТБ.