За день київський метрополітен перевозить понад мільйон пасажирів. Однак спускаючись на таку звичну станцію, ми навіть не здогадуємося, скільки секретів насправді зберігає найпопулярніший транспорт столиці.
Наприклад, мало хто знає, що в 1970-х роках почалося будівництво жовтої лінії метрополітену. Вона повинна була проходити від Воскресенки на Поділ. Однак коштів на її добудову так і не виділили.
На зеленій лінії є відразу два дуже довгих перегони – “Лук'янівська-Золоті Ворота” і “Видубичі-Славутич”. Мало хто знає, що на цих перегонах знаходяться недобудовані станції “Львівська Брама” і “Теличка”. Першу не змогли добудувати через відсутність фінансування, а друга спочатку планувалася, як технічна.
Ну а на станції “Університет” можна побачити справді історичні речі. В мармурі, який використовувався для облицювання, знаходяться раковини доісторичних равликів. Вчені вважають, що вони жили ще за часів існування динозаврів.
Ще один цікавий факт пов'язаний з жетонами. Раніше в метро використовувалися не звичні нам сьогодні пластикові кружечки, і звичайні паперові квитки. Напевно їх ще пам'ятає старше покоління. Жетони почали впроваджувати лише в 1992 році.
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Читайте також: У Києві через коронавірус дезінфікують метро та під'їзди до будинків.
Раніше Знай.иа повідомляв, що у Київському метро запустять 4G інтернет: у Кличка назвали остаточну дату.
Як повідомляв портал "Знай.uа", в київському метро тестують 4G-інтернет, - де вже працює, список станцій.