На просторах мережі все частіше з'являються скарги на адресу популярних мобільних операторів. На цей раз одну з найбільших компаній Vodafone звинуватили в крадіжці грошей та обмані своїх же клієнтів. Про це повідомив Володимир на сайті Otzyv.ua.
Так, за словами клієнта, його абонплата становить 60 гривень, однак, як йому, так і його дружині не рідко надходять рахунки від 90 гривень до 130 гривень за послуги, які вони не підключали.
"Абонплата 60 грн,але при цьому,то мені ,то дружині приходять рахунки від 90 до 130грн.Вони підключають якісь платні послуги, які ти ніколи не підключав,потім вантажать,мовляв, ти сам винен, уважніше треба.отпрааь смс СТОП на такий то номер і відключають послугу,але за час її підключають знову.благо операторів вистачає будемо всією родиною переходити,чого і всім раджу", - поскаржився Володимир.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що популярний мобільний оператор "Київстар" анонсував нові правила поповнення рахунку.
Як повідомляв портал "Знай.ua", клієнт мобільного оператора Lifecell поскаржився на шахрайство.
Також "Знай.ua" писав, що компанія Lifecell з'їла останні нерви українця з-за звичайного інтернету.