В Україні набирає обертів скандал, пов'язаний з подорожчанням вартості реєстрації автомобілів з газобалонним обладнанням (ГБО): порівняно з 2019 роком вона зросла майже в 10 разів і коштує тепер від 3000 до 3800 гривень.

Експерти зауважують, що вартість сертифікації абсолютно не відповідає реальним витратам на її проведення. При цьому на LPG через його дешевизну переходить все більше українців – у минулому році автогазу вперше використали більше, ніж бензину.

В Мінінфраструктури зазначають, що установка ГБО вважається переобладнанням транспортного засобу і, згідно з постановою Кабміну, підлягає обов'язковій сертифікації в цілях безпеки.

заправка

Акредитовані лабораторії проводять експертизу і, якщо все в порядку, на наступний день видадють сертифікат відповідності. Тобто документують безпеку для життя і здоров’я громадян. Ціна питання 2500-3300 гривень.

Популярні новини зараз

ТЦК заблокували водійські права: чи можна повернутися за кермо

По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі

У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати

Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами

Показати ще

ГБО на автомобілі встановлюють вже 20 років, і порядок сертифікації змінювався неодноразово. Але цього разу зміни добряче вдарять по кишенях українських водіїв.

Голова Української газомоторної асоціації (УГА) Степан Ашрафьян зазначає, що з початку 2018 і до кінця 2019 року акредитовані лабораторії (по Україні їх кілька сотень) самі видавали сертифікати на автомобілі з ГБО. Але потім їм акредитацію не продовжили.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше однією з основних причин різкого зниження ціни на автогаз експерти називають паніку, здійняту у світі через коронавірус

Також "Знай.ua" писав, що Єрмак показав електронну декларацію, що відомо про доходи новопризначеного керівника Офісу Президента