Українська компанія "Нова пошта" потрапила у скандал через зіпсовану посилку. Мешканка Києва поскаржилася на сервіс доставки, зачепивши питання компенсації у разі пошкодження посилки кур'єром.
Так, Світлана Лещенко замовила косметичні засоби на відділення компанії. У п'ятницю, 21 лютого, дівчина забрала товар і була обурена після побаченого – в посилці був гель, який, мабуть, тріснув від удару під час транспортування і забруднив інші речі всередині.
Але найцікавіше, що співробітники "Нової пошти" відмовилися відшкодовувати компенсацію Світлані за пошкоджений товар, навіть після того, як вона заповнила бланк претензії. Про ситуацію дівчина розповіла в Facebook-спільноті "Новобіличі".
"У кого був випадок, що при пересиланні посилки Новою поштою був пошкоджений її вміст і чи виплачували вам компенсацію? В п'ятницю я забрала свою посилку, коли я її відкрила була пошкоджена як від удару упаковка гелю, вона тріснула і вся посилка була в цьому гелі. Я заповнила бланк претензії, але нова пошта відмовилась компенсувати навіть частину. Це як треба було кинути ту посилку, щоб воно тріснуло. День був зіпсований", - написала Світлана, прикріпивши до публікації фото-докази.
Деяким українцям уріжуть пенсії з 1 січня: кому зменшать виплати
Платіжки за світло зростуть: тарифи піднімуть у два етапи
ПриватБанк бере плату за те, що раніше було безкоштовним
В Україні з 1 січня запровадять нові правила розрахунків карткою
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що у Києві молода шахрайка вкрала посилку на "Новій пошті".
Як повідомляв портал Знай.uа, озброєний чоловік у військовій формі напав на відділення "Нової Пошти".
Також портал Знай.uа писав, що "Укрпошта" відновила доставки посилок з Китаю, де в останні місяці лютує коронавірус.