Як повідомили в пресслужбі СБУ, організація з технічного обслуговування підробляла документацію про ремонт літаків.
Служба безпеки України викрила механізм неякісного виконання ремонтних робіт організацією з технічного обслуговування в Міжнародних аеропортах «Одеса» та «Київ» пасажирських літаків однієї з українських авіакомпаній, який міг призвести до людських жертв. У межах досудового розслідування оперативники спецслужби задокументували порушення вимог чинного законодавства працівниками авіакомпанії та організації з ТО. Зокрема, ними була сфальсифікована документація щодо проведення ремонтних робіт літаків. Подальше використання фактично несправних літаків для пасажирських перевезень могло призвести до виникнення позаштатних ситуацій, у тому числі катастроф з людськими жертвами. За матеріалами СБ України посадовця авіапідприємства відповідального за технічне обслуговування літаків рішенням суду визнано винуватим у вчиненні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 366 Кримінального кодексу України. Компанії-експлуатанту скасовано відповідні дозволи на виконання авіаційних пасажирських перевезень, а повітряним суднам - сертифікати льотної придатності. Операція проводилась під процесуальним керівництвом органів Прокуратури. Тривають слідчі дії.
Правоохоронці переконують, що посадовця авіапідприємства відповідального за технічне обслуговування літаків суд вже визнав винним. Але чи був це поодинокий випадок?
Нагадаємо, канадський блогер вирішив трохи пожартувати просто на борту літака.
Як повідомляв портал "Знай.ua", в Україні запланували серйозні зміни правил авіаперевезень.
Популярні новини зараз
Показати ще
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Також "Знай.ua" писав, що "Укрзалізниця" розповіла, як поводити себе пасажирам, щоб всім було комфортно