Відремонтованих доріг в Україні стало більше, однак темпи робіт все одно недостатні. В Україні 170 тис. км доріг загального користування і вони зношені на 95%. "Укравтодор" відповідає за ремонт лише 46,9 тис. км, за інші – місцеві влади.
У минулому 2019 році на дороги виділили рекордну суму – понад 50 млрд. З них на дороги державного значення витратили 18,7 млрд грн. З початку року "Укравтодор" ввів в експлуатацію 930,5 км відремонтованих та побудованих доріг державного значення. Ще 1477 км доріг місцевого значення зробили облдержадміністрації. Коментар зробив ексзаступник міністра інфраструктури Олександр Кава.
"Вийшло все, що планувалося. Великий обсяг доріг був виконаний на ділянці GoHighway в напрямку Вінницької області. Також зроблена дорога Запоріжжя-Маріуполь. Великий ремонт зроблений на трасі Київ — Одеса в районі межі Київської та Черкаської областей", – розповів Кава.
Основні відновлені дороги:
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
- Н-08 Запоріжжя – Маріуполь;
- Н-31 Решетилівка – Дніпро;
- М-12 Тернопіль – Хмельницький;
- М-12 Вінниця – Умань;
- М-05 Київ-Одеса від 128 до 152 км;
- Р-51 Мерефа – Лозова;
- М-03 об'їзні дороги Лубен, Покровської Багачки і Красногорівки;
- Н-09 Мукачево – Хуст;
- Н-14 Кіровоград – Миколаїв;
- М-15 Одеса – Рені;
- Почали будівництво Північної об'їзної Рівно;
- Почали капремонт траси М-01 від Києва до транспортного вузла в селі Кіпті, де розходяться траси М-01 і М-02 на Білорусь і Росію.
Голова правління громадської організації "Моя дорога" Роман Хміль певний, що попри значну кількість відремонтованих шляхів, темпи є недостатніми.
"Темпи відновлення доріг не встигають за темпами руйнування. Щоб цього не відбувалося треба ремонтувати близько 30 тисяч км в рік.... Є правильна стратегія і перші кроки. Але наступний рік все-таки буде роком, коли будуть наздоганяти темпи руйнування, а не випереджати", – вважає Роман Хміль.
Крім ремонту в Укравтодорі запустили незалежний контроль якості дорожніх робіт. Також стартував пілотний проект по впровадженню контролю зважування фур. Восени запрацювали в тестовому режимі перші два майданчики системи зважування вантажівок в русі Weight-in-Motion (WiM)
Нагадаємо, Шулявський міст може впасти? Кияни вказали Кличку на фатальну помилку
Як повідомляв портал "Знай.ua", це врятує ваше життя: як діяти пішоходу, аби не потрапити під колеса на дорозі
Також "Знай.ua" писав, відмовили гальма - без паніки: що потрібно робити в одній з найнебезпечніших ситуацій