Київстар - найбільший оператор мобільного зв'язку в Україні. Понад 26,3 млн абонентів користуються послугами "Київстар". Для тих, хто не знає, як зв'язатися з оператором, ми підготували матеріал, який допоможе додзвонитися до представників телеком компанії.
Швидкий номер
Абоненти Київстару можуть додзвонитися до “живого” оператора за коротким номером 466. Щоб полегшити завдання, варто дотримуватися алгоритму дій:
-
наберіть 466 на клавіатурі і натисніть кнопку виклику
-
виберіть мову, на якому вам простіше сприймати інформацію
Популярні новини заразШтрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
-
дослухайте до фрази “перейти далі - натисніть два” і натискайте 2 кілька разів, поки не почуєте наступне:
-
“ви в головному меню” і автовідповідач запропонує такі дії, знову натискаємо клавішу 2
-
чекайте, поки автовідповідач перерахує пункти меню та натисніть клавішу 9
-
очікуйте фразу “залишилися питання - натисніть 9”, дотримуйтесь вказівкою і натискайте клавішу 9
-
очікуйте з'єднання з оператором
Ваш дзвінок буде безкоштовним і час переговорів з оператором не лімітовано.
Альтернативні способи
Крім швидкого номери з трьох знаків, можна зв'язатися з оператором кількома простими способами, які можуть стати альтернативною дзвінку:
-
написати в онлайн чаті і зробити запит про дзвінок оператора на ваш номер. Для цього треба зайти на сайт Київстар та в правому нижньому кутку натиснути на кнопку помічника, написати запит і чекати дзвінка;
-
зателефонувати на номер гарячої лінії. Якщо ви плануєте дзвонити з міського номера оператора, то безкоштовно це можна зробити за номером 0 800 300 460, вам треба буде сказати ваш мобільний номер телефону оператору;
-
у програмі "Мій Київстар". Тут вам треба буде зробити запит і вам передзвонить консультант.
Які питання можна вирішити
Поспілкувавшись по телефону з консультантом Київстар, ви можете вирішити ряд питань, які довго або складно вирішувати з допомогою самостійного набору команд. Серед іншого, ви можете зателефонувати в Київстар для:
-
блокування або розблокування своєї сім-карти
-
уточнення статусу свого номера і тарифу
-
отримання інформації про стан рахунку
-
дізнатися і змінити тарифний план
-
підключити або відключити додаткові послуги
-
дізнатися, які послуги підключені до вашого номеру
-
зробити запит про статистику розмов з оплатами
-
поповнення рахунку
-
вирішення спірних питань
Мій Київстар
Зручною сервіс Мій Київстар " - це програма для смартфонів і особистий кабінет на ПК, який дозволяє контролювати ваш номер. Додаток можна завантажити на сайті або зайти на комп'ютері в особистий кабінет. Оператор дає можливість онлайн бачити всі підключені сервіси та послуги, залишок на рахунку, бонусний рахунок і умови тарифицирования. Користувач програми може дізнаватися про всі тарифи, акції та зміни в особистому кабінеті.
Додаток дозволяє з будь-якої точки світу, підключившись до інтернету, вирішити питання, пов'язані з мобільним зв'язком. Зручний сервіс дозволяє поповнювати рахунок, змінювати тарифи та підключення/відключення до послуг.
Програма на смартфоні вирішує проблему контролю балансу - в особистому кабінеті видно відразу всі залишки на рахунку, включаючи СМС, інтернет і бонусні хвилини.
Також в програмі є доступ до магазину, де можна вибрати мобільні телефони, аксесуари і прилади для інтернет зв'язку.