интертелеком

Жоден сучасний будинок не обходиться без Інтернету або послуг цифрового телебачення. Сьогодні по всій Україні працюють сотні телекомунікаційних компаній, з яких не більше десяти є лідерами своєї галузі. Одним з найбільших гігантів у сфері надання послуг Інтернету і доступу до ТВ є Інтертелеком і її система АССА.

У цій статті ми розповімо про саму компанію, процес реєстрації на її офіційному сайті, а також управління основними функціями в особистому кабінеті.

АССА від Інтертелеком: короткий огляд

интертелеком

Якщо, ви хочете знати, що таке АССА, то це проста абревіатура. Назва системи від Інтертелекому не має нічого спільного з радянським сленгом або назвою легендарного фільму АССА, в якому грав великий музикант Віктор Цой.

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

Система АССА від Інтертелекому розшифровується як Автоматична система Самообслуговування Абонентів.

Для того, щоб перейти в систему, потрібно натиснути на це посилання: https://my.intertelecom.ua/

Відзначимо, що дане посилання підходить лише для тих, хто не зареєструвався на сайті провайдера Інтертелеком. Якщо ж ви пройшли реєстрацію на інтернет-майданчику провайдера, то вам варто перейти за цим посиланням: https://my.intertelecom.ua/

Дії для нових абонентів Інтертелеком

асса

Відзначимо, що кожен новий абонент компанії Інтертелеком відразу ж після підключення до лінії компанії отримує свій прямий або віртуальний номер. Після включення в загальну мережу у будь-якої людини з'являється потреба в контролі за трафіком - кількістю витрачених мегабайтів. Також з'являється необхідність за контролем грошей, витрачених з рахунку Інтертелекому.

Найчастіше необхідність в реєстрації на сайті та появи в особистому кабінеті з'являється вже на другий місяць користування послугами провайдера. Нижче ми розповімо, як перевірити кількість грошей на рахунку, поповнити рахунок і вирішити інші проблеми.

Як дізнатися кількість грошей на рахунку?

асса

Перевірка рахунку на Інтертелекомі - проста. Ви можете набрати номер (зірочка) 11. За даним номером вам відповість робот, який повідомить вам про кількість коштів на вашому рахунку. Також можна набрати (зірочка) 750 - даний варіант найбільше підійде для користувачів, вже зареєстрованих на сайті Інтертелекому. Крім того, всі абоненти компанії можуть набрати 0-800-750-750. Зателефонувавши за цим номером, ви зможете зв'язатися з оператором, назвавши якому номер рахунку, ви отримаєте відповідь про суму на рахунку. Однак, дізнатися про баланс на рахунку, можна і по Інтернету, про що ми розповімо нижче.

Відразу ж відзначимо. що для спрощення роботи в системи компанії у менеджера Інтертелекому, який буде оформляти контракт на надання послуг, необхідно попросити записати на папері дані для автоматичної реєстрації в системі АССА.

Система АССА: короткий опис

интертелеком

Платформа АССА від компанії Інтертелеком дозволить вирішити майже всі проблеми, які виникають у користувачів послугами Інтернету або цифрового ТБ. Однак, скориставшись АССА не можна буде вирішити ряд даних питань:

  • Тимчасово припинити користуватися номером. Наприклад, якщо ви їдете на якийсь більш-менш тривалий термін за межі України і номер Ваш не буде використовуватися, то, щоб не платити абонплату, є можливість призупинити дію договору на певний строк.
  • Неможливо також поміняти власника номера через систему АССА. Для цього обов'язково старому і новому абоненту необхідно звернутися в абонзал компанії, маючи на руках документи, що засвідчують їх особу.
  • Не можна поміняти свій номер самостійно. Звертаємося до оператора.
    Неможливо відключити свій номер і відновити його після відключення, якщо з якої-небудь причини Ваш номер був вимкнений оператором.
  • Неможливо поміняти телефон (саму «трубку», якщо вона не під RUIM-карту) або модем самостійно через Автоматичну Систему Самообслуговування Абонентів.

Якщо вам необхідно вирішити одну з вищеописаних проблем, то за допомогою потрібно звертатися до оператора або менеджеру Інтертелекому в одному з офісів компанії.

Основні функції АССА від Інтертелекому

асса

Система АССА ідеально підходить за контролем коштів на рахунку і стеженням за використаним трафіком.

Для того, щоб точно знати, скільки ти витрачаєш грошей і трафіку, потрібно увійти в систему і клікнути на розділ Дані по номеру. У ньому вам за замовчуванням відкриваються дані з балансом за рахунком. Там ви знайдете розділ Сальдо, в якому буде вказано позитивний баланс по рахунку. Відзначимо, що у компанії Інтертелеком система списання грошей з рахунку абонента побудована так, що до того моменту поки не буде повної суми абонентської плати на балансі, сама абонплата, не зніметься, а номер працювати не буде

Наприклад, якщо ви купили пакет з абонплатою 30 грн., А на балансі тільки 29 грн на початок місяця, то номер не працюватиме, тому що для зняття абонплати за місяць не вистачає необхідної суми - 1 гривні.

Якщо ж ви хочете змінити тарифний план, то ви побачите суму, в яку обійдеться зміна тарифного плану, а також вам покажуть щомісячну абонплату за користування послугою.

Крім того, в системі АССА можна побачити деталізацію всіх своїх дзвінків, а також деталі сесій перебування в мережі.

Зайшовши на платформу, ви також зможете управляти послугами, підключеними до вашого номера, серед інших варто відзначити наступні:

  • включення-виключення послуг;
  • переадресації виклику;
  • блокування вхідних дзвінків.

Саме через АССУ можна підключити або відключити собі міжнародну або межгородную зв'язок, передати номер в користування іншій людині або навіть подарувати.

Реєстрація в системі АССА: коротка інструкція

интертелеком

Для реєстрації в системі АССА необхідно пройти за цим посиланням https://my.intertelecom.ua/

Далі вам потрібно заповнити всі поля, що ви бачите на зображенні знизу. Внести вірну інформацію в усі поля, вам допоможуть підказки, які вилазять, якщо підвести курсор до віконця.

Введіть ваш логін, вказаний в контракті на підключення і вигадайте власний пароль з цифр і букв.

Крім того, всім абонентом Інтертелекому потрібен код РУНА - Разовий Універсальний Номер Абонента, який ви також отримуєте в офісі компанії. Його необхідно вводити на сайті компанії у відповідному полі.

интертелеком

Отримання коду РУНА проходить при використанні наступних етапів:

Для отримання коду РУНА необхідно:

  • Набираючи 2772хххххх, з телефону, зазначеного в полі «Номер телефону», і натиснути «Виклик» (зробити дзвінок) або пошліть SMS повідомлення хххххх на номер 2772 де xxxxxx - будь-які 6 цифр - обраний вами код РУНА.
  • Після дзвінка ви можете почути такі голосові повідомлення: «активація пройшла успішно» - код РУНА активований успішно і буде діяти 10 хвилин; «Невiрно Набрання номер» - помилка формату дзвінка 2772хххххх. Повторіть спробу;
  • «Невдало актівацiя - Спробуйте ще раз» - код РУНА Неактивована. Спробуйте повторити спробу. У разі повторення цієї помилки - повідомте в Call-центр компанії ТОВ «Інтертелеком» на короткий номер * 750 або 0-800-750-750.

Після відправки sms на номер 2772 ви повинні отримати відповідь SMS:

«Kod RUNA хххххх vdalo aktyvovan» - код РУНА хххххх активований успішно і буде діяти 10 хвилин;

«Kod RUNA ne aktyvovan. Pravylnyi format sms: AAAAAA, de A-tsyfra vid 0 do 9 "- код РУНА Неактивована. Помилка формату SMS. Повторіть спробу.

РУНА діє 10 хвилин після вдалої активації. Код разовий, після виходу з системи РУНА деактивується.

Вдало зареєструвавшись в системі, повертаєтеся на сторінку входу з систему, вводите логін і пароль і можете вільно управляти своїм номером від Інтертелекому.

Зайшовши на головну страніцку сайту без реєстрації, ви отримуєте доступ до даних особового рахунку, номеру телефону, тарифу, балансу по рахунку і багато чому іншому.

интертелеком

Управління функціями на фотоприкладах

Зміна тарифного пакета

интертелеком

интертелеком

Управління послугами

интертелеком

Розділ утиліти

На даній сторінці сайту, ви отримуєте контроль над наступними послугами:

  • Хто дзвонив
  • переадресація виклику
  • Переадресація на SIP
  • Зміна пароля SIP
  • Блокування номера
  • інтервал очікування
  • Переказ грошей