интертелеком

Жоден сучасний будинок не обходиться без Інтернету або послуг цифрового телебачення. Сьогодні по всій Україні працюють сотні телекомунікаційних компаній, з яких не більше десяти є лідерами своєї галузі. Одним з найбільших гігантів у сфері надання послуг Інтернету і доступу до ТВ є Інтертелеком і її система АССА.

У цій статті ми розповімо про саму компанію, процес реєстрації на її офіційному сайті, а також управління основними функціями в особистому кабінеті.

АССА від Інтертелеком: короткий огляд

интертелеком

Якщо, ви хочете знати, що таке АССА, то це проста абревіатура. Назва системи від Інтертелекому не має нічого спільного з радянським сленгом або назвою легендарного фільму АССА, в якому грав великий музикант Віктор Цой.

Популярні новини зараз

Виплати ніхто не чіпатиме: переселенців порадували доброю звісткою

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

Показати ще

Система АССА від Інтертелекому розшифровується як Автоматична система Самообслуговування Абонентів.

Для того, щоб перейти в систему, потрібно натиснути на це посилання: https://my.intertelecom.ua/

Відзначимо, що дане посилання підходить лише для тих, хто не зареєструвався на сайті провайдера Інтертелеком. Якщо ж ви пройшли реєстрацію на інтернет-майданчику провайдера, то вам варто перейти за цим посиланням: https://my.intertelecom.ua/

Дії для нових абонентів Інтертелеком

асса

Відзначимо, що кожен новий абонент компанії Інтертелеком відразу ж після підключення до лінії компанії отримує свій прямий або віртуальний номер. Після включення в загальну мережу у будь-якої людини з'являється потреба в контролі за трафіком - кількістю витрачених мегабайтів. Також з'являється необхідність за контролем грошей, витрачених з рахунку Інтертелекому.

Найчастіше необхідність в реєстрації на сайті та появи в особистому кабінеті з'являється вже на другий місяць користування послугами провайдера. Нижче ми розповімо, як перевірити кількість грошей на рахунку, поповнити рахунок і вирішити інші проблеми.

Як дізнатися кількість грошей на рахунку?

асса

Перевірка рахунку на Інтертелекомі - проста. Ви можете набрати номер (зірочка) 11. За даним номером вам відповість робот, який повідомить вам про кількість коштів на вашому рахунку. Також можна набрати (зірочка) 750 - даний варіант найбільше підійде для користувачів, вже зареєстрованих на сайті Інтертелекому. Крім того, всі абоненти компанії можуть набрати 0-800-750-750. Зателефонувавши за цим номером, ви зможете зв'язатися з оператором, назвавши якому номер рахунку, ви отримаєте відповідь про суму на рахунку. Однак, дізнатися про баланс на рахунку, можна і по Інтернету, про що ми розповімо нижче.

Відразу ж відзначимо. що для спрощення роботи в системи компанії у менеджера Інтертелекому, який буде оформляти контракт на надання послуг, необхідно попросити записати на папері дані для автоматичної реєстрації в системі АССА.

Система АССА: короткий опис

интертелеком

Платформа АССА від компанії Інтертелеком дозволить вирішити майже всі проблеми, які виникають у користувачів послугами Інтернету або цифрового ТБ. Однак, скориставшись АССА не можна буде вирішити ряд даних питань:

  • Тимчасово припинити користуватися номером. Наприклад, якщо ви їдете на якийсь більш-менш тривалий термін за межі України і номер Ваш не буде використовуватися, то, щоб не платити абонплату, є можливість призупинити дію договору на певний строк.
  • Неможливо також поміняти власника номера через систему АССА. Для цього обов'язково старому і новому абоненту необхідно звернутися в абонзал компанії, маючи на руках документи, що засвідчують їх особу.
  • Не можна поміняти свій номер самостійно. Звертаємося до оператора.
    Неможливо відключити свій номер і відновити його після відключення, якщо з якої-небудь причини Ваш номер був вимкнений оператором.
  • Неможливо поміняти телефон (саму «трубку», якщо вона не під RUIM-карту) або модем самостійно через Автоматичну Систему Самообслуговування Абонентів.

Якщо вам необхідно вирішити одну з вищеописаних проблем, то за допомогою потрібно звертатися до оператора або менеджеру Інтертелекому в одному з офісів компанії.

Основні функції АССА від Інтертелекому

асса

Система АССА ідеально підходить за контролем коштів на рахунку і стеженням за використаним трафіком.

Для того, щоб точно знати, скільки ти витрачаєш грошей і трафіку, потрібно увійти в систему і клікнути на розділ Дані по номеру. У ньому вам за замовчуванням відкриваються дані з балансом за рахунком. Там ви знайдете розділ Сальдо, в якому буде вказано позитивний баланс по рахунку. Відзначимо, що у компанії Інтертелеком система списання грошей з рахунку абонента побудована так, що до того моменту поки не буде повної суми абонентської плати на балансі, сама абонплата, не зніметься, а номер працювати не буде

Наприклад, якщо ви купили пакет з абонплатою 30 грн., А на балансі тільки 29 грн на початок місяця, то номер не працюватиме, тому що для зняття абонплати за місяць не вистачає необхідної суми - 1 гривні.

Якщо ж ви хочете змінити тарифний план, то ви побачите суму, в яку обійдеться зміна тарифного плану, а також вам покажуть щомісячну абонплату за користування послугою.

Крім того, в системі АССА можна побачити деталізацію всіх своїх дзвінків, а також деталі сесій перебування в мережі.

Зайшовши на платформу, ви також зможете управляти послугами, підключеними до вашого номера, серед інших варто відзначити наступні:

  • включення-виключення послуг;
  • переадресації виклику;
  • блокування вхідних дзвінків.

Саме через АССУ можна підключити або відключити собі міжнародну або межгородную зв'язок, передати номер в користування іншій людині або навіть подарувати.

Реєстрація в системі АССА: коротка інструкція

интертелеком

Для реєстрації в системі АССА необхідно пройти за цим посиланням https://my.intertelecom.ua/

Далі вам потрібно заповнити всі поля, що ви бачите на зображенні знизу. Внести вірну інформацію в усі поля, вам допоможуть підказки, які вилазять, якщо підвести курсор до віконця.

Введіть ваш логін, вказаний в контракті на підключення і вигадайте власний пароль з цифр і букв.

Крім того, всім абонентом Інтертелекому потрібен код РУНА - Разовий Універсальний Номер Абонента, який ви також отримуєте в офісі компанії. Його необхідно вводити на сайті компанії у відповідному полі.

интертелеком

Отримання коду РУНА проходить при використанні наступних етапів:

Для отримання коду РУНА необхідно:

  • Набираючи 2772хххххх, з телефону, зазначеного в полі «Номер телефону», і натиснути «Виклик» (зробити дзвінок) або пошліть SMS повідомлення хххххх на номер 2772 де xxxxxx - будь-які 6 цифр - обраний вами код РУНА.
  • Після дзвінка ви можете почути такі голосові повідомлення: «активація пройшла успішно» - код РУНА активований успішно і буде діяти 10 хвилин; «Невiрно Набрання номер» - помилка формату дзвінка 2772хххххх. Повторіть спробу;
  • «Невдало актівацiя - Спробуйте ще раз» - код РУНА Неактивована. Спробуйте повторити спробу. У разі повторення цієї помилки - повідомте в Call-центр компанії ТОВ «Інтертелеком» на короткий номер * 750 або 0-800-750-750.

Після відправки sms на номер 2772 ви повинні отримати відповідь SMS:

«Kod RUNA хххххх vdalo aktyvovan» - код РУНА хххххх активований успішно і буде діяти 10 хвилин;

«Kod RUNA ne aktyvovan. Pravylnyi format sms: AAAAAA, de A-tsyfra vid 0 do 9 "- код РУНА Неактивована. Помилка формату SMS. Повторіть спробу.

РУНА діє 10 хвилин після вдалої активації. Код разовий, після виходу з системи РУНА деактивується.

Вдало зареєструвавшись в системі, повертаєтеся на сторінку входу з систему, вводите логін і пароль і можете вільно управляти своїм номером від Інтертелекому.

Зайшовши на головну страніцку сайту без реєстрації, ви отримуєте доступ до даних особового рахунку, номеру телефону, тарифу, балансу по рахунку і багато чому іншому.

интертелеком

Управління функціями на фотоприкладах

Зміна тарифного пакета

интертелеком

интертелеком

Управління послугами

интертелеком

Розділ утиліти

На даній сторінці сайту, ви отримуєте контроль над наступними послугами:

  • Хто дзвонив
  • переадресація виклику
  • Переадресація на SIP
  • Зміна пароля SIP
  • Блокування номера
  • інтервал очікування
  • Переказ грошей