Всі власники особистого номера у оператора Інтертелеком, для того, щоб весь час знаходиться на зв'язку, зобов'язані стежити за балансом рахунку і зберігати певну суму коштів на ньому. Не має значення це голосовий або інтернетівський тарифний пакет, тут нічого пояснювати, все логічно: немає грошей - немає зв'язку.

У даній статті ви зможете детальніше дізнатися про всі найбільш відомих способах перевірки рахунку оператора CDMA, він відомий багатьом користувачам, так як вже діє практично на всій території України.

Як перевірити рахунок голосового тарифного плану на телефоні або смартфоні

Всі знають, що оператор Інтертелеком працює в стандарті CDMA, то USSD запитів у нього з технічних причин не виникає, так як дана технологія багато часу назад була створена саме для GSM стандарту.

Такий спосіб один з найбільш зручних для інформування абонента, так як постійно оператор пропонує набирати необхідні команди, при цьому незважаючи на екран телефону, а просто слухати. Це звичайно трохи менше зручніше, але все ж швидше, в порівнянні зі звичним дзвоном на автовідповідач або до живого оператору.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Для того, що користувач міг перевірити суму грошей по передплачених хвилинах / мегабайтах або бонусів у нього на балансі, необхідно буде набрати:

* 7501 (Виклик) - буде показана інформація щодо залишку коштів на рахунку;

* 7502 (Виклик) - стане відомо про кількість передплачених хвилин і мегабайт;

* 7503 (Виклик) - кількість грошових бонусів.

Після цього людині необхідно уважно прослухати і запам'ятати всю сказану роботом інформацію.

Для тих користувачів, які звикли працювати з цифрами, які надходять на екран телефону, потрібно буде відправити СМС повідомлення на такі номери:

  • 0941111100 - так можна буде дізнатися залишок коштів на своєму рахунку (перевірка рахунку).
  • 0941111101 - залишкова кількість всіх грошових бонусів.
  • 0941111102 - залишкова кількість всіх передплачених хвилин, МБ і SMS, а також загальна швидкість інету.

Так само користувач може просто відправити порожнє SMS повідомлення, буває пусте не надсилається, то досить просто поставити пробіл або знак питання. Відповідь прийде протягом однієї хвилини в вигляді SMS повідомлення, в ньому буде інформація щодо балансу користувача, особовий рахунок. Ще в цьому повідомленні буде пропозиція щодо установки мелодії дзвінків, реклама в таких повідомленнях не рідкість.

Ще є інший шлях, вже неодноразово перевірений чималою кількістю абонентів, а саме потрібно буде:

  • Набрати з телефону Інтертелекому - * 11 і натиснути на кнопку виклику;
  • Після того як робот відповість на дзвінок, необхідно натиснути - 0, через час 11.
  • Після проведення такої процедури роботом буде повідомлена інформація щодо балансу, яку користувач зможе прослухати.

Якщо ж у користувача виникли ще якісь - то питання, то йому можна просто на пряму зв'язатися з оператором для консультації.

Перевірка рахунку

Як можна перевірити рахунок Інтертелеком на інтернет тарифах

Всі ми знаємо, що інтернет тарифи використовуються на модемі в кожному будинку і мобільних роутерах, а з них як зрозуміло здійснити дзвінок не вдасться, саме тому перевірити рахунок буде трохи складніше.

В даному випадку з використанням модему, користувач має два варіанти розвитку подій, без реєстрації в Системі самообслуговування АССА йому не обійтися, можна ще вибрати дзвінок оператору, але для цього йому буде необхідно назвати свій віртуальний номер.

Інтернет (віртуальні) номера у оператора Інтертелеком, наприклад, для Києва і Київської області, будуть виглядати в такому форматі:

04499ХХХХХ, 04599ХХХХХ, 011ХХХХХХХ або 020ХХХХХХХ.

На такі номери звичайно ж подзвонити не вийде, але можна покласти кошти, що і варто робити користувачеві щомісяця по мірі того, як це необхідно, все залежить від тарифного плану, який для себе вибрав користувач.

Як можна швидко додзвонитися оператору на Інтертелекомі

Не рідко буває таке, що у користувача виникає питання, який потребує якнайшвидшого вирішення, і в такі моменти додзвониться до свого оператора буває не так вже й просто. Або якщо користувач зовсім не знає куди дзвонити, коли у нього в процесі роботи виникають якісь - ні будь питання. Саме тому в даній статті зібрані всі номери операторів CDMA, по ним користувач зможе протягом короткого часу додзвониться до оператора і вирішити з його допомогою виникле питання. Номери для додзвону до оператора:

* 750 - інформаційно-довідкова система оператора «Інтертелеком»;

* 7501 - можна подивитися інформація про баланс рахунку;

* 7502 - стане відомо кількість передплачених хвилин і мегабайт;

* 7503 - можна дізнатися скільки залишилося грошових бонусів на номері абонента;

* 7504 - інформація про решту бонусних хвилин і мегабайт;

* 94 - користувачеві стане відомий його мобільний (конвергентний) номер;

* 43 - так можна налаштувати послугу - «Очікування виклику»;

# 43 - відключення послуги - «Очікування виклику»;

* 120 - за допомогою цієї комбінації користувач може увійти в свою поштову скриньку і прослухати всі залишені йому повідомлення;

* 04 - ця комбінація допоможе активувати і переадресувати повідомлення на голосову пошту;

# 04 - деактивація переадресації на голосову пошту

* 2772 * хххххх - за допомогою цієї комбінації користувач зможе отримати код РУНА для роботи з системою АССА.

Так само варто пам'ятати, що користувач може зв'язатися з оператором за допомогою онлайн чату, найчастіше це непомітне віконце безпосередньо на сайті провайдера. У нього можна написати, і вільний оператор відповість на всі питання. Це зручно для тих користувачів, які мають в розпорядженні комп'ютер, так зв'язатися з оператором буде куди швидше ніж намагатися йому телефонувати.

Порада користувачам, що б ваше очікування біля телефону не було марним, і зателефонувавши до оператора ви все-таки змогли отримати всю цікаву для вас інформацію, оператор повинен бути впевнений, що ви є власником номера. Перевірити це він зможе, коли здасть дещо - які питання, часто запитують номер контактного телефону, який раніше був зазначений під час підключення.

Як відомо перші три цифри номера відповідають за оператора, мобільним зв'язком якого користується кожен власник смартфона, їх оператор може підказати, щоб користувачеві було простіше згадати весь номер.

Кожному користувачеві варто пам'ятати, що абонплата в тарифних планах з щомісячним обов'язковим платежем буде регулярно зніматися з першого числа кожного місяця. Саме тому варто класти гроші на рахунок заздалегідь, щоб не допустити відключення номера, а це може статися якщо оплата надійде 1 числа, кошти до оператора можуть надходити трохи довше, ніж в «звичайні дні».