У 2012 році керівник переговорної групи Єврокомісії під час роботи над Угодою про асоціацію заявив, що для того, щоб Україна потрапила у ЄС нам потрібно, у тому числі, очистити повітря. Чому на забитому машинами київському бульварі Шевченка повітря набагато брудніше, ніж на брюссельській рю де ла Луа, де такий самий трафік?
За статистикою, третина шкідливих викидів в атмосферу у нас припадає на автотранспорт. У нас багато старих машин, і часто можна побачити, як з вихлопної труби транспорту йде чорний дим. У західних країнах - менша кількість старих машин і регулярні техогляди. Це і дозволяє зробити повітря набагато чистішим.
Угодою про асоціацію передбачено введення техоглядів авто за стандартами ЄС, які ми вже провалили.
Через лобіювання інтересів вітчизняних виробників в Україні багато старих автомобілів, середній вік яких близько 20 років. Ці машини ледь дотягують до стандартів Євро-2.
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Ці цифри і факти - з пояснювальної записки до законопроекту 2208-1, поданого минулого тижня групою депутатів від фракції "Слуги народу". Автори стверджують, що він спрямований на поліпшення екологічності імпортуються в Україну авто.
Нагадаємо, отруйний туман забрав тисячі життів, показовий приклад для України.
Як повідомляв портал Знай.uа, в Україні виявили спалах дифтерії, проти якого майже немає ліків.
Також портал Знай.ua писав, у МОЗ опублікували результати аналізу повітря.