У 2012 році керівник переговорної групи Єврокомісії під час роботи над Угодою про асоціацію заявив, що для того, щоб Україна потрапила у ЄС нам потрібно, у тому числі, очистити повітря. Чому на забитому машинами київському бульварі Шевченка повітря набагато брудніше, ніж на брюссельській рю де ла Луа, де такий самий трафік?

За статистикою, третина шкідливих викидів в атмосферу у нас припадає на автотранспорт. У нас багато старих машин, і часто можна побачити, як з вихлопної труби транспорту йде чорний дим. У західних країнах - менша кількість старих машин і регулярні техогляди. Це і дозволяє зробити повітря набагато чистішим.

Угодою про асоціацію передбачено введення техоглядів авто за стандартами ЄС, які ми вже провалили.

Через лобіювання інтересів вітчизняних виробників в Україні багато старих автомобілів, середній вік яких близько 20 років. Ці машини ледь дотягують до стандартів Євро-2.

Популярні новини зараз

У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати

"Працював усе життя, а користі - нуль": чи можуть українські пенсіонери продати свій стаж

Не затягуйте: кому доведеться оформляти лист до Пенсійного фонду

В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо

Показати ще

Ці цифри і факти - з пояснювальної записки до законопроекту 2208-1, поданого минулого тижня групою депутатів від фракції "Слуги народу". Автори стверджують, що він спрямований на поліпшення екологічності імпортуються в Україну авто.

Нагадаємо, отруйний туман забрав тисячі життів, показовий приклад для України.

Як повідомляв портал Знай.uа, в Україні виявили спалах дифтерії, проти якого майже немає ліків.

Також портал Знай.ua писав, у МОЗ опублікували результати аналізу повітря.