У прес-службі НКРЕКП розповіли, що робити, якщо вам почали надходити платежі за електроенергію, в яких вам повідомили про відсутні за фактом заборгованості.
Як повідомляють у НКРЕКП, необхідно відразу звернутися до постачальника електрики та оператора. І постачальник, і оператор повинні протягом 5 робочих днів після того, як ви подали заявку, перевірити ваші рахунки.
Схема дій буде схожа і в тому випадку, якщо інші комунальні служби прислали вам невірні платіжки:
- повідомити оператору системи розподілу про те, що на вас прийшли неправдиві платежі;
- оператор перевірить вірність даних і скоректує їх у разі виявлення помилки;
- протягом 20 днів з дня подачі заявки у вас можуть перевірити лічильник, щоб підтвердити показники;
- в кінці вам повідомлять про результати виконаної роботи.
У вас є 7 днів - і без виправдань: ТЦК нагадали, що обов'язково треба зробити тим, у кого є відстрочка чи бронь
Українцям блокують картки для соцвиплат: хто у зоні ризику
Ухилянтів виженуть із засідки: стартують масові перевірки
В жодному випадку не залишайте картку вдома до 31 грудня: Ощадбанк зробив заяву для всіх українців
В даний момент тариф становить 373,77 грн/МВт*год (вказано без податку на додану вартість).
Нагадаємо, раніше у Вінниці комунальники спробували виправдатися за дикі "листи щастя".
Також Знай.uа писав, що у Мінсоцполітики визначили, кому чекати дешевої комуналки взимку.
Ще Портал Знай.uа повідомляв, "Коли вони вже наїдяться?!" Харків'яни повстали проти "золотих" платіжок за комуналку.