В Україні з 2020 року планують знизити поріг допустимої швидкості і збільшити штрафи. Про це повідомляє прес-служба МВС зі слів глави Арсена Авакова.
Так, за словами глави відомства, у 2020 році збираються посилити правила безпеки на дорозі. Так, поріг перевищення швидкості буде знижений, а систему штрафів за перевищення швидкості змінено. Для цього відомство запропонує ряд законопроектів.
Міністр інфраструктури Владислав Криклій, до речі, колишній підлеглий Арсена Авакова, назвав ключові чинники, які необхідно змінити, щоб зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод.
За його словами, по-перше, потрібно мінімізувати людський фактор.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
"Нам потрібно спільно з МВС доопрацювати автоматичну фото - і відеофіксацію. Тому що виходить якесь замкнене коло: ми будуємо кращої якості дороги, а люди починають швидше їздити. Висока швидкість - більше ДТП. А ДТП, які сталися на високій швидкості, несуть велику загрозу для життя", - зазначив Владислав Криклій.
У поліції вважають, що збільшення штрафів за швидку їзду різко знизить аварійність на дорогах. Зараз цей штраф становить від 255 грн до 510 грн в залежності від того, наскільки збільшена швидкість. І планують за її перевищення на 50 км/год позбавляти прав на півроку. Аргументація проста: є світовий досвід, і в будь-якій країні збільшення сум штрафу ефективно тільки півроку — все спочатку пам'ятають і намагаються бути законослухняними, але потім про це забувають. І все повертається на круги своя. Тоді виникає питання: який сенс збільшувати штрафні санкції, якщо на сьогоднішній день у нас відсутній системний, постійний контроль?!
Втім, таке ж питання можна задати, і якщо позбавляти прав на півроку за швидку їзду.
Були розмови про те, що в ході реформи МВС і ліквідації ДАІ буде створена окрема дорожня поліція. Її намагалися створити на базі Нацполиции для контролю на ділянках доріг між населеними пунктами, але не вийшло. Тільки де-не-де ще залишилися патрулі на трасах.
Поки ж багато протоколи про порушення ПДР, в тому числі і штрафи за перевищення швидкості, оскаржується в суді, і рішення виноситься на користь позивача - порушника.
За даними заступника голови Департаменту патрульної поліції Олексія Белошицкого, з жовтня минулого року патрульні склали понад 302 тис. протоколів за перевищення швидкості. Але при цьому приблизно кожен трьохсотий водій виявився незгодним з обвинуваченням у порушенні. Основний аргумент: радар нібито помилився, швидкість перевищив інший водій, який їхав поруч.
Щомісяця протоколи оскаржують в середньому 60 водіїв - в Єдиному держреєстрі судових рішень, починаючи з жовтня 2018 року по жовтень 2019-го, опубліковано понад 970 рішень судів.
Нагадаємо, що українським водіям заборонять міняти в авто звичайні лампи у фарах на ксеонові.
Раніше Знай.ua повідомляв, названо найпопулярніші б/у авто, які купували українці.
Також Знай.ua писав, у Зеленського придумали дієве покарання кнопкодавам і прогульникам у Раді.