Міфи про ютуберів розповіла та спростувала влогер Анна Лютько на своєму YouTube-каналі. Виявляється, існує немало упереджених думок щодо творців відеоконтенту.
Ось 10 найбільш поширених міфів про ютуберів.
Міф №1. Ютубери нічого не роблять
Насправді це досить трудомістке заняття. Оскільки, написати сценарій для відеоролика, підготувати матеріали, провести зйомку та змонтувати не так легко, як здається на перший погляд.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Міф №2 Ютубери заробляють “гору” грошей
Є вже давно відомі блогери які дійсно мають хороші заробітки. Та далеко не всім так пощастило. Більшість творців відеоконтент хоча і зароблять хороші гроші, та все ж не захмарні суми. Проблемою декого з них є те, що вони не вміють монетизувати контент і трафік.
Міф №3. Тебе всі знають
Не всі ютубери відомі. Оскільки є багато таких каналів, де невідомо хто за ними стоїть. Це, наприклад, дитячі анімаційні канали. Також, у разі, якщо канал має вузьконаправлену тематику – то й коло глядачів буде обмеженим.
Міф №4. Можуть працювати де завгодно
Це суперечливе твердження: фактично можна взяти ноутбук і поїхати у будь-який куточок світу. Але виключно за однієї важливої умови – там має бути хороший Wi-Fi. Як відомо, в Європі, особливо у кафе Wi-Fi є досить слабким.
Міф №5. Ютубер – твій друг
Дійсно, блогери виставляють на загал багато особистого, але це не заперечує, що спілкуватися з ними треба з повагою, а не по-панібратськи. Окрім того, серед блогерів є і шахраї, і такі, які з легкість можуть образити людину.
Міф №6. Вкладають дуже багато грошей у канали
Тут творці відеоконтенту поділяються на таких, що професійно займаються каналом: використовуючи багато орендованих атрибутів розкоші та спеціалізовані студії для зйомок, а є й такі, яким достатньо одного хорошого айфона.
Міф №7. Це захоплення виключно для молоді
Канали на YouTube ведуть представники різних поколінь: і бабусі, і діти. Блог може завести будь-хто.
Міф №8. Блогери женуться за славою
Популярності хочуть далеко не всі. Залежить від цілі каналу. Багато хто взагалі приховує своє лице і не має наміру набрати мільйон підписників. А декому канал потрібен для розвитку особистого бренду.
Міф №9. Знімати можна що завгодно
Хороший контент не можливо знімати в області, в якій не розбираєшся. Можна добре завчити тект, наприклад, але це буде помітно і виглядатиме ненатурально.
Міф №10 Блогери скоро залишаться без роботи
Відеоконтент буде потрібен завжди – це тренд. Наприклад, Facebook вже почав монетизувати відео. Є закриті площадки, де можна продати свій відеоконтент. Є багато можливостей – тому ютубери без роботи точно не залишаться.
Нагадаємо, раніше ТОП-5 напрямків, на які варто звернути увагу, обираючи спеціальність на майбутнє
Як повідомляв портал "Знай.ua", хакер атакував сервери по всьому світу, в режимі "on line"
Також "Знай.ua" писав, що консоль Sony PlayStation 5 знищила PS4 за всіма параметрами