Легендарний корабель був випущений в 1987 році на суднобудівному заводі в Зеленодольську. До сьогоднішнього дня вціліли одиниці - це "Метеор-37" - один з них. Він простояв на причалі близько 30 років. Потім його викупив бізнесмен з Канева, вирішив відновити, пустити в рейс Канів-Київ, але не вистачило фінансів.
Повернути до життя "крилатий корабель" намагається капітан і механік Володимир Осадчий. Колись він працював на "Метеорі-5".
Його робочий день починається о 8:00. Влітку, через спеку, працювати виходить тільки до обіду, потім сталевий "метеор" нагрівається і працювати всередині стає неможливо. Осадчий сам собі начальник. Реставрацією судна займається один. Сам встановив двигун, відремонтував каюту, замінив обшивку, частково поставив нові крісла.
ПриватБанк скасував плату за важливу послугу: до кінця року не візьмуть жодної копійки
Відмова від повістки – не порушення? Суд розповів, хто буде правий
"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються
Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа
"Ненажерливість" - головний мінус "крилатого судна". За десяти годин шляху йому треба було 3 тонни палива.
Механік розповів, що на даний момент, корабель технічно готовий на 70%. При наявності фінансування, реставрацію можна було б завершити за рік. Ціна питання - близько 100 тисяч доларів.
Нагадаємо, що в одному з сіл Полтавської області у дворі свого дачного господарства 57-річний житель Києва покінчив життя самогубством.
Як повідомляв Знай.иа, одеського бізнесмена і власника готелю "Токіо Стар" взяли під варту на 60 діб без права на заставу. Чоловіки звинувачують у порушенні правил пожежної безпеки, що спричинило загибель 9 людей.