Легендарний корабель був випущений в 1987 році на суднобудівному заводі в Зеленодольську. До сьогоднішнього дня вціліли одиниці - це "Метеор-37" - один з них. Він простояв на причалі близько 30 років. Потім його викупив бізнесмен з Канева, вирішив відновити, пустити в рейс Канів-Київ, але не вистачило фінансів.
Повернути до життя "крилатий корабель" намагається капітан і механік Володимир Осадчий. Колись він працював на "Метеорі-5".
Його робочий день починається о 8:00. Влітку, через спеку, працювати виходить тільки до обіду, потім сталевий "метеор" нагрівається і працювати всередині стає неможливо. Осадчий сам собі начальник. Реставрацією судна займається один. Сам встановив двигун, відремонтував каюту, замінив обшивку, частково поставив нові крісла.
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Ненажерливість" - головний мінус "крилатого судна". За десяти годин шляху йому треба було 3 тонни палива.
Механік розповів, що на даний момент, корабель технічно готовий на 70%. При наявності фінансування, реставрацію можна було б завершити за рік. Ціна питання - близько 100 тисяч доларів.
Нагадаємо, що в одному з сіл Полтавської області у дворі свого дачного господарства 57-річний житель Києва покінчив життя самогубством.
Як повідомляв Знай.иа, одеського бізнесмена і власника готелю "Токіо Стар" взяли під варту на 60 діб без права на заставу. Чоловіки звинувачують у порушенні правил пожежної безпеки, що спричинило загибель 9 людей.