Пасажири постійно стикаються з різного роду проблемами, пов'язаних з сервісом МАУ. Про один з інцидентів вирішила розповісти і журналістка Анна Бабінець на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
Дівчина розповідає, що їй не вистачило місця на борту літака, де у неї був куплений квиток.
"МАУ - це невід'ємна частина мого життя, як автодор або водоканал. Оскільки я часто літаю, послугами МАУ користуватися не можна. Просто знаю, що з ними і на секунду розслабитися не можна. Це сервіс лоукосту за цінами преміум-перевізника. І ось, в моїх тривалих і недовірливих відносинах з МАУ сталося нове. Мені не вистачило місця на рейс, квитки на який були куплені заздалегідь. МАУ продали на рейс Київ-Єреван на три квитка більше, ніж місць у літаку. Разом з двома іншими пасажирами я чекала, раптом хтось не прийде. Але всі прийшли. І рейс, на який я навіть зачекинилася, полетів без мене." - повідомляє дівчина.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Вона каже, що быланастолько розчарована, що у неї не залишалося сил на те, щоб сваритися. Потім їй запропонували інший рейс, який був вкрай незручний, так як йшов з пересадками.
"У цей час менеджер МАУ пробувала взяти мені квитки на вечірній рейс, а потім сказала: "Ой, там на шість пасажирів перебір". Тобто, людина купує квиток за 300 доларів і може не полетіти просто тому, що МАУ продали більше місць, ніж вміщує літак. І це сталося двічі протягом одного дня.
Мені запропонували незручний рейс з пересадкою та прибуттям до Єревану в 2.50 ночі. Я спокійно погоджувалась на все, тому що на наступний ранок мені треба було розповідати вірменським журналістами про наших розслідуваннях".
Співробітниця МАУ була вражена спокійної реакції клієнтки і тому,все ж, підібрала квиток на більш удобнй рейс, хоча там і був перебір в 6 пасажирів.
В коментарях відразу відгукнулися українці:
"На стоячі місця квитки продають?", "А ще наприклад вони вже рік морозяться і не повертають кошти коли їх літак спізнюється і ти автоматично не встигаєш пересісти на інший їх літак, що відносяться це як вашу неявку на рейс", "Овербукінг - це політика переважної більшості авіакомпаній світу.", "Вони продавали квитки на рейси, яких точно не буде. І народ сидів в аеропортах і чекав наступного рейсу.", "Чудові відчуття після прочитання такого поста за пару днів до вильоту з МАУ".
Нагадаємо, МАУ пересаджує пасажирів з літаків на автобуси.
Як повідомляв Знай.ua, "Укрзалізниця" запустила додаткові рейси на сезон відпусток.
Також Знай.ua писав, що в аеропорту "Бориспіль" паніка, десятки пасажирів YanAir не можуть вилетіти.