Довгоочікуваний діалог євробляхерів із новообраною командою президента нарешті відбулася. Активістам ГО "АвтоЄвроСила" вдалося віч-на-віч поспілкувалися із головою політичної партії "Слуга народу". Дмитро Разумков висловив підтримку у створенні більш лояльного "клімату" на ринку вживаних авто з Європи. Від зниження вартості послуг брокерів до повного переформатування системи. Деталі з'ясовували Знай.ua.

Потрібно переводити на систему автоматизації

Поспілкуватися з Дмитром Разумковим довелося активістам АЄС Житомира – саме в це місто завітав голова партії "Слуга народу".

"Насправді, проблема існує. І з так званими євро бляхами, і з самою митницею, де й досі, навіть після введення Закону, до того як ми подовжили пільговий період, у нас виросли ціни брокерів і тому подібне. Тут потрібно переводити все на систему автоматизації і прописувати Законодавство так, щоб реально у людей була можливість придбати нормальні машини за нормальною ціною", – зазначив під час виступу голова політичної партії "Слуга народу" Дмитро Разумков.

Популярні новини зараз

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня

Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору

Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Показати ще

Ця заява стала першим важливим та позитивним "дзвіночком" у подальшому розвитку подій.

"Нарешті, ми маємо зафіксовану позицію Зе!команди, голови партії "Слуга Народу" Розумкова, щодо ситуації відносно каральних штрафів 170 000 гривень, які вступлять в дію вже 22 серпня 2019. Незважаючи на те, що у відповідях поки відсутня певна конкретика, для нас це вже фундамент рухатися вперед з новою владою", – зазначає співзасновник ГО "АвтоЄвроСила" Олександр Чернявський.

За словами Олександра Чернявського, станом на сьогодні активісти отримали відповідь на кілька найважливіших для тисяч українців питань:

1. Зараз розмитнення не є доступним – ставки потрібно знижувати.

2. Потрібно автоматизувати розмитнення, аби прибрати завищенні розцінки брокерів та будь-які прояви корупції.

3. Зе!команда підключиться до пошуку шляхів вирішення проблеми з драконівськими штрафами, що мають вступити у дію 22 серпня.

Євробляхери готують офіційну пропозицію

Втім, казати про остаточний варіант дій ще зарано. Під час зустрічі із житомирськими активістами Дмитро Разумков зазначив, що повноцінно приступити до обговорень конкретних дій можна буде тільки після "укомплектування" нового складу Верховної Ради.

"Поки що це знаходиться в компетенції Верховної Ради. Я боюся, що до 24 серпня ми ще в Раду не зайдемо. Яку позицію буде приймати Президент, я наразі не готовий відповісти, але я вважаю, що він намагатиметься врахувати інтереси усіх учасників цього процесу", – підкреслив голова політичної партії "Слуга народу".

В свою чергу, активісти АЄС готують офіційну пропозицію щодо подальших дій.

"Ми підготуємо офіційне звернення до Разумкова та Зеленського щодо спільного створення плану дій щодо вирішення питання грабіжницьких штрафів та зниження грабіжницької вартості розмитнення. Цю пропозицію маємо прописати вже до кінця цього тижня", – відзначає співзасновник ГО "АвтоЄвроСила" Олександр Чернявський.

Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.

Раніше Знай.ua писав, що Зеленського та Порошенка порівняли на прикладі однієї зарплати: цифри говорять самі за себе.

Також Знай.ua повідомляв, що схеми Порошенка показали українцям: 7 резонансних справ, відмили мільйони.