По сій Україні вже другий тиждень проходять акції протесту проти гіпермаркету Ашан.
Небайдужі українці вимагають від ритейлера відмовитися від яєць кліткового утримання, та повністю перейти на cage free продукцію до 2025 року. До бойкотів у Києві також приєдналися інші міста України.
Читай Знай.ua у оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
"Найстрашніше те, що люди просто дезінформовані щодо справжніх умов утримання курей на фабриках. Ми провели опитування серед клієнтів Ашану, та жоден з них не дав правильної відповіді на питання, у яких умовах живуть кури на птахофабриках. Найчастіше люди вважають, що яйця до магазину потраплять прямо із-під курки, яка живе у бабусі в селі, ходить по газону та їсть черв’яків із землі. Жоден з опитаних не знає про те, що птахи проводять все життя в страшенній тисняві, темряві та без доступу до свіжого повітря. Їх життя, щонайменше, учетверо коротше за життя звичайної курки та проходить у справжній агонії, адже вони позбавлені абсолютно всіх природних потреб, таких як загортання землі лапами, або піщані ванни, тощо" - каже Наталія Панченко, представниця зоозахисної ГО "Відкриті Клітки".
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Але оскільки Ашан є міжнародним ритейлером, обурення клієнтів вийшло за межі України.
З огляду на те, що гіпермаркет зробив заяву про перехід на яйця від курей на вільному випасі у Франції, Іспанії, Італії та Польщі, клієнти, які вимагали цього кроку, слідкують за діяльністю мережі і в інших країнах, та відверто шоковані подвійними стандартами.
Активісти у Франції відправили справжню клітку до головного офісу, як натяк про те, що магазин не відповідає за свої слова.
У той же час Ашан не лише не реагує на повідомлення обурених покупців в соцмережах, а й нахабно блокує таких дописувачів та видаляє всі зауваження на цю тему.
"Це дуже дивно і неочікувано, що така відповідальна до природи мережа гіпермаркетів відмовляється слідувати своїй же політиці у якій йдеться про піклування про навколишнє середовище та добробут тварин. Ми отримуємо сотні коментарів та повідомлень від клієнтів Ашану щодня, які обурені реакцією українських керівників мережі, адже замість відповіді на прохання клієнтів, Ашан блокує та видаляє всі зауваження щодо цієї теми в соціальних мережах. Ми просто показали людям правду, і тепер вони не хочуть бути причетними до цієї жорстокості, тож ми дуже сподіваємось на нормальний діалог з керівництвом, адже нас, як організацію, він просто ігнорує, що показує, що він ігнорує і своїх клієнтів" - зазначила зоозахисниця Наталія Панченко.