Державний ПриватБанк постійно на слуху українців. Нещодавно один клієнт обурився вимогою з боку співробітниці банку при відкритті банківської картки обов'язково необхідно на 4 місяці застрахують. Також у банку пояснили причину даної ситуації. Про це в суботу, 17 червня розмістили відгук клієнта на сайті Мінфін.
"13 червня звернувся у відділення банку за адресою р. Івано-Франківськ площа Ринок, 14 з проханням відкрити Карту для Виплат. Співробітниця банку (на жаль точно не запам'ятав ім'я, але здається Роксолана) почала розмову з питання навіщо мені ця карта", - зазначив клієнт.
Співробітниця банку повідомила, що дану карту видадуть лише за умови оплати страховки з мінімальним терміном дії 4 місяці.
Читай Знай.uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
"На моє питання чому на сайті банку немає ні слова про це, співробітниця відповіла, що дане умова з'явилося зовсім недавно і ще не встигли розмістити на сайті. Після цього я запитав впевнена вона в те що говорить і можливо можна відмовитися від цієї страховки? На що отримав відповідь що можна, але тільки після закінчення 4 місяців", - додав клієнт банку.
Популярні новини зараз
Показати ще
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
У відповіді на цей відгук, представник служби підтримки "Приватбанку" повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення.
"Прийміть, будь ласка, наші вибачення за якість обслуговування у відділенні банку. Описана Вами ситуація не залишиться без уваги наших фахівців. Оформлення страховки не є обов'язковою умовою при оформленні картки. Якісне обслуговування клієнтів є однією з наших пріоритетних завдань. Ми обов'язково проведемо серйозну розмову зі співробітником і навчимо інший персонал, щоб надалі ні Ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями", - повідомили в Приватбанку.
Нагадаємо, новий закон змусить недобросовісні банки повернути українцям їхні кошти.
Як повідомляв раніше Знай.uа, ПриватБанк оскаржив рішення Окружного адмінсуду Києва про незаконність процедури націоналізації банку.
Також портал Знай.uа писав, що ПриватБанк анонсував нову послугу онлайн, без комісій та цілодобово.