Приватна українська авіакомпанія Міжнародні авіалінії України (МАУ) знову потрапила у скандал. Компанія не виплатила компенсацію пасажирці за затримку вильоту.
Про це повідомила Олена Качуровська на своїй сторінці у Facebook.
Вона розповіла, що 29 травня летіла з матір'ю з Цюріха в Бориспіль. Під час реєстрації в аеропорту Цюріха жінці запропонували за грошову компенсацію, яку виплатить МАУ. Для цього вона повинна була відмовитися від місць, на яких у них були квитки й полетіти пізнішим рейсом з пересадкою.
"Пропонували спочатку за 100 євро, потім по 200 євро мені й мамі, але нам важливо було прилетіти вчасно, тому ми не погоджувалися. Коли сума компенсації досягла 400 євро кожній, ми погодилися. Нам поміняли квитки та пообіцяли, що гроші надійдуть на наші банківські картки протягом дня", – написала в соцмережах Олена Качуровська.
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Однак обіцяна компенсація від МАУ так і не надійшла. Журналістка висловила здивування подібними діями авіакомпанії МАУ і зажадала пояснення.
"Я хотіла б почути відповідь від компанії: МАУ, це неоперативність, або ви займаєтеся шахрайством і прямим обманом клієнтів?" – резюмувала пасажирка.
Нагадаємо, авіакомпанія МАУ забула пасажирів просто на злітній смузі: розгублені українці опинилися в полоні аеропорту.
Як раніше повідомляв "Знай.ua", відомий український ведучий подає до суду на МАУ: "Пора закривати цю шарашкіну контору".
Також портал "Знай.ua" писав про те, що пілот літака на 40 хвилин втратив свідомість.