Приватна українська авіакомпанія Міжнародні авіалінії України (МАУ) знову потрапила у скандал. Компанія не виплатила компенсацію пасажирці за затримку вильоту.
Про це повідомила Олена Качуровська на своїй сторінці у Facebook.
Вона розповіла, що 29 травня летіла з матір'ю з Цюріха в Бориспіль. Під час реєстрації в аеропорту Цюріха жінці запропонували за грошову компенсацію, яку виплатить МАУ. Для цього вона повинна була відмовитися від місць, на яких у них були квитки й полетіти пізнішим рейсом з пересадкою.
"Пропонували спочатку за 100 євро, потім по 200 євро мені й мамі, але нам важливо було прилетіти вчасно, тому ми не погоджувалися. Коли сума компенсації досягла 400 євро кожній, ми погодилися. Нам поміняли квитки та пообіцяли, що гроші надійдуть на наші банківські картки протягом дня", – написала в соцмережах Олена Качуровська.
Гороскоп на сьогодні 23 грудня: фінанси Тельців, увага Левам та бажання змін у Водоліїв
Блокують всі картки – від пенсійної до зарплатної: боржників за комуналку позбавляють шансу на виживання
В українських школах продовжили зимові канікули: де діти відпочиватимуть довше
Ухилятися стане неможливо: мобілізація вийде на новий рівень
Однак обіцяна компенсація від МАУ так і не надійшла. Журналістка висловила здивування подібними діями авіакомпанії МАУ і зажадала пояснення.
"Я хотіла б почути відповідь від компанії: МАУ, це неоперативність, або ви займаєтеся шахрайством і прямим обманом клієнтів?" – резюмувала пасажирка.
Нагадаємо, авіакомпанія МАУ забула пасажирів просто на злітній смузі: розгублені українці опинилися в полоні аеропорту.
Як раніше повідомляв "Знай.ua", відомий український ведучий подає до суду на МАУ: "Пора закривати цю шарашкіну контору".
Також портал "Знай.ua" писав про те, що пілот літака на 40 хвилин втратив свідомість.