Уряд вирішив оптимізувати роботу Пенсійного фонду. Оскільки під "оптимізацією" зазвичай маються на увазі скорочення штату, ця інформація викликала стурбованість. У багатьох офісах Пенсійного фонду досі великі черги, і українці хвилюються, що потрапити до інспектора буде набагато складніше.
Про це пише Сьогодні.
За рік влада збирається закрити територіальні відділення Пенсійного фонду, звісно ж це потягне за собою скорочення робочих місць.
Як пояснюють експерти, відділення Фонду ліквідують тільки як самостійні юридичні одиниці. Після реорганізації більшість інспекторів продовжать вести прийом громадян за старими адресами. Зміниться лише керівник - це буде Головне управління.
Якість послуг
Експерт з питань пенсійного забезпечення, керівник Інституту цивільних свобод Галина Третякова вважає, що в останні три роки в роботі Пенсійного фонду відбулося багато позитивних змін.
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Фахівці говорять, що подільші зміни лише на краще. Адже цей сектор також потребує модернізації.
Низку кроків в цьому напрямку вже зроблено, вважає експерт. Це, наприклад, створення інформаційного порталу, який дає пенсіонерам можливість отримати відповідь на запитання чи довідку, не виходячи з дому. А консультації можна отримати в телефонному режимі.
Офіси ПФУ практично не прийматимуть людей
Одним з напрямків реорганізації роботи Пенсійного фонду є цифровізація і діджиталізація. Так, наразі пенсійні справи оцифровані. Саме завдяки цьому пенсіонер тепер має можливість звернутися до будь-якого відділення Пенсійного фонду, а не тільки за місцем реєстрації.
А в майбутньому взагалі планується повністю перевести комунікацію між пенсіонерами та представниками ПФУ в дистанційному режимі.
Як розповіла нам співробітниця одного з офісів ПФУ, вже починаючи з жовтня в ПФУ всі перерахунки відбуватимуться не в ручному, а в автоматичному режимі. З цього часу заяви від візитерів, написані від руки, просто не братимуть. Принаймні в Києві. Всю необхідну інформацію інспектори отримуватимуть зі своєї бази даних.
Згодом, усі питання вирішуватимуть онлайн. Таким чином, пенсіонерам слід готуватися до того, що взаємини з співробітниками ПФУ переведуть в електронну форму.
Якщо зараз первинне призначення пенсій і низка інших питань вирішуються тільки при особистому візиті, то після запуску цього проекту все можна буде робити через інтернет.
Нагадаємо, замість пенсій та субсидій, уряд взявся за правопис.
Як повідомляв раніше Знай.ua, українцям повідомили про зміну системи соціальних виплат.
Також портал Знай.ua писав, що коли та на скільки українцям підвищать пенсії цього року.